Ode dneška čeká na zákazníky Lidlu každý den jedna exkluzivní pecka. Vybrané produkty mohou zakoupit s 40% slevou. Každá sleva je přitom unikátní a platí pouze jediný den. Nová akce ještě více podtrhuje snahu Lidlu nabízet zákazníkům ty nejlepší možné ceny na trhu. Doplňuje tak kampaň zaměřenou na dlouhodobé zlevňování výrobků.
„Naším dlouhodobým cílem je nabídnout řešení pro zákazníky, kteří vyžadují vysokou kvalitu a zároveň vyhledávají i příznivou cenu. Obojí jim garantujeme našimi privátními značkami i exkluzivními nabídkami. Tímto krokem chceme vyjít vstříc také například rodinám, které musí zvažovat každou korunu. I proto se mezi exkluzivními peckami objevují základní potraviny jako je cukr, mléko nebo tvaroh,“ vysvětluje jednatel společnosti Lidl odpovědný za nákup Zoltán Nepp.
Exkluzivní pecky jsou zastoupeny sedmi výrobky, každý bude za skvělou cenu dostupný jeden den. V pondělí na zákazníky čeká odtučněný tvaroh za 11,94 Kč (původně 19,90 Kč), v úterý budou s 40% slevou k dostání všechny tuňákové konzervy a saláty, středa je pak vymezena trvanlivému plnotučnému mléku za 13,14 Kč (původně 21,90 Kč). Ve čtvrtek bude možné uplatnit kupón a získat nižší cenu za tatarskou omáčku nebo majonézu premium, v pátek bude za 16,74 Kč (původně 27,90 Kč) v nabídce cukr krupice a krystal. O víkendu si pak zákazníci mohou zakoupit lasagne bolognese za 77,94 Kč (původně 129,90 Kč) a v neděli bude 40% sleva platit pro vybrané konzervy, paštiky a masa ve skle.
Pravidla čerpání akce jsou jednoduchá. V mobilní aplikaci Lidl Plus stačí aktivovat kupón platný pro daný den, nakoupit za více než 300 Kč a získat 40% slevu.
O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 317 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.
Více informací naleznete na:
www.instagram.com/lidlcz
www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika