Seznam.cz: Uživatelé Seznam.cz hromadně ladí Déčko a vaří se slavnými šéfkuchaři

Začal vysílat až poslední srpnový den a v září se hned dostal mezi Skokany českého internetu pravidelně zveřejňované internetovou jedničkou Seznam.cz. Řeč je o novém dětském kanálu z dílny České televize, ČT 😀 neboli „ČT déčko“. Informace o tom, jak tento kanál společně s druhou novinkou ČT art naladit, se hledala během září na Seznam.cz o 3 500 % vícekrát než v červenci. Více v hledání mezi praktickými dotazy vyskočilo jen hledání živého vysílání české hokejové Tipsport Extraligy a insolvenčního rejstříku. (TZ)

Stejně tak v září na Seznam.cz Vyhledávání bodovala teasingová kampaň Paulus vs. Ihnačák. Stojí za ní maloobchodní potravinový řetězec Lidl, který chce tvářemi dvou známých šéfkuchařů bourat stereotypy české i slovenské kuchyně. Spouštěl jí postupně, když již od začátku září začaly na veřejnost prosakovat první teasingové informace. Kampaň pak oficiálně odstartovala 19. září a necelý měsíc jí stačil k probojování se do Seznamu skokanů českého internetu (slova, která mají největší nárůst hledanosti za daný měsíc). Mezi zásadními událostmi skončila v zářijových skokanech jako druhá, hned za narovnáním vraku lodě Costa Concordia u italského pobřeží.

Více informací o zářijových Skokanech českého internetu naleznete na našem blogu v autorském článku Michala Sedláčka, administrátora Seznam.cz Vyhledávání.