Přepravní společnost DPD bojuje s podzimním splínem atraktivní image kampaní, která cílí na nové zákazníky. Hlavním hrdinou krátkých spotů je režisér a herec Jakub Kohák, který se společností dlouhodobě spolupracuje. Klíčovým heslem kampaně je motto „Doručujeme radost“ a DPD se zde představuje jako spolehlivý partner pro přepravu veškerých typů online nákupů. (TZ)
Nová kampaň společnosti DPD bude probíhat od 9. 10. do 17. 11. 2013. Je postavena na online spotech s nepřehlédnutelným Jakubem Kohákem jako hlavní hrdinou. Ten v každé jednotlivé sekvenci vystupuje v jiné podobě a zábavnou formou předvede, že DPD je spolehlivým partnerem pro vášnivého leteckého modeláře, milovníka automobilových veteránů, metalového kytaristu i sběratelku šperků.
„Chceme našim stávajícím i novým zákazníkům ukázat, že jdeme s dobou. Velmi dobře si uvědomujeme, že online nakupování se neustále dynamicky rozvíjí. Zákazníkům přináší široký výběr, je pohodlné a šetří v dnešní hektické době především čas. Benefitem pro naše zákazníky je, že společně s jejich zásilkou doručíme i úsměv a radost, které nákupy přinášení. I proto je podtitulem nových spotů heslo Online nákupy se šťastným koncem,“ vysvětluje Ondřej Vaňha, marketingový a obchodní ředitel společnosti DPD.
Krátká reklamní videa se budou vysílat na nejnavštěvovanějších českých serverech, jako jsou novinky.cz, super.cz, seznam.cz, idnes.cz a centrum.cz. Na většině z nich se objeví i ve formě bannerů, se kterými se setkají také majitelé e-mailových účtů na Seznamu a Centru. Video navíc partnersky podpoří server www.youtube.com a celá kampaň bude komunikována na sociálních sítích a mikrostránce www.dpd.cz/dorucujemeradost.
Jednotlivé spoty si můžete prohlédnout zde:
http://www.youtube.com/watch?v=QH8vkerdvk4
http://www.youtube.com/watch?v=JyqC_U1XQY8
http://www.youtube.com/watch?v=K7u4AIpT4KI
http://www.youtube.com/watch?v=pcwcTQlNBQc
______________________________________________________________
Společnost DPD denně přepraví na 2,5 milionu zásilek, čímž si vydobyla globální vedoucí postavení v poskytování zásilkových a expresních služeb. Společnost disponuje nejefektivnější logistickou sítí v Evropě a doručuje do 230 zemí světa. Zákazníci mohou vybírat z rozsáhlé nabídky vnitrostátních i mezinárodních zásilkových a expresních služeb, a to jak pro obchodní, tak spotřebitelské účely. Ve více než 800 lokalitách pracuje celkem 24 tisíc zaměstnanců a přepravu zajišťuje 18 tisíc vozů. Vlastníkem většinového podílu (83,32 %) je GeoPost Group, dceřiná společnost francouzské skupiny La Poste. Díky konsolidovanému obratu ve výši 3,668 mld. eur v roce 2011 se GeoPost stal druhým největším poskytovatelem expresních zásilkových služeb v Evropě. V České republice společnost působí od roku 1994 jako Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. Počátkem roku 1995 se stala plnohodnotným členem mezinárodní sítě DPD. V Německu zaujímá společnost DPD vedoucí postavení na trhu s vnitrostátními i mezinárodními obchodními zásilkami. Zákazníci mohou využívat služeb zajišťovaných více než 7,5 tisíci zaměstnanci a 7 tisíci vozy, které se pohybují mezi 75 logistickými sklady a 4 tisíci výdejnami.