Reklamní platforma Teads zvýšila míru pozornosti společnosti Kenvue a přinesla revoluční studii v měření online kampaní

Reklamní platforma Teads přišla s průlomovou kampaní měření pozornosti s pomocí AI technologie Lumen (LAMP), kterou vypracovala pro polskou pobočku společnosti Kenvue. Výsledky měření na základě ukazatelů pozornosti a nákladů napříč všemi digitálními kanály prokázaly výrazně vyšší úspěšnost Teads oproti jiným platformám.

Klíčová zjištění: 

Během první měřené kampaně dosáhla společnost Teads o 8,5krát vyšší úrovně pozornosti na tisíc impresí (APM) ve srovnání s jinými sociálními platformami, přičemž náklady na jednu skutečně viděnou impresi byly až o 32% efektivnější. Teads se zároveň vyrovnal platformám s video obsahem v ukazatelích pozornosti. 

Stejný výkon zaznamenala i druhá měřená kampaň, kde Teads opět předčil platformy sociálních sítí
a dosáhl více než 4,8krát vyšší úrovně pozornosti s efektivnějšími náklady na tisíc impresí.

“Díky strategickému partnerství s Lumen Research a jejich unikátní technologií měření pozornosti online kampaní v reálném čase, jsme umožnili našim klientům lépe a rychleji změřit
a porovnat úroveň pozornosti dosaženou na různých mediálních platformách. To nám, stejně jako naším inzerentům a jejich agenturám, otevírá obrovské možnosti při optimalizaci a řízení účinnosti digitálních kampaní,” vysvětluje Katarzyna Kabiesz,” Head of Insights CEE ve společnosti Teads.

Význam měření pozornosti v digitálním prostředí

Technologie Lumen umožňuje průběžné ověření úrovně pozornosti uživatelů v právě běžících online kampaních a poskytuje tak marketérům lepší možnosti průběžné optimalizace. Zatímco zobrazitelnost kampaně (viewability) ukazuje, zda online reklamy mohou být uživateli zobrazeny (dle globálních standardů definovaných IAB), naopak pozornost (attention) říká, že jsou kampaně skutečně viděny (tzv. eyes on the ads). Díky tomu metrika pozornosti předpovídá obchodní úspěch kampaně lépe než zobrazitelnost. 

Do nedávna nebylo možné měřit pozornost v průběhu kampaně. Tead je první mediální platformou nativně integrující LAMP Attention Reporting do svého nástroje Teads Ad Manager (TAM). 

Metodika měření pozornosti napříč digitálními kanály

Stejný algoritmus LAMP lze použít i k odhadu klíčových ukazatelů pozornosti napříč digitálními platformami, včetně tzv. Walled Gardens (Facebook, Instagram, Pinterest, Tik Tok, Youtube atd.). Jelikož tyto platformy neakceptují označování kampaní, data jsou vkládaná ručně a zpracována společností Lumen Research. Výsledné hodnoty pozornosti lze porovnat napříč platformami, což umožňuje inzerentům získat relevantní poznatky, jak co nejefektivněji alokovat své rozpočty k dosažení lepších obchodních výsledků. 

Podle Marie Kuc-Jędrzejewské, Senior Media Manager CE ve společnosti Kenvue: “Jako vedoucí této průkopnické iniciativy měření médií pro Kenvue na celém světě jsem z dosažených poznatků nadšená. Tato plodná spolupráce se společností Teads potvrzuje naše odhodlání testovat nová řešení měření, pokud jde o pokrok v chápání digitální reklamy, a zároveň vytvářet podstatné a hodnotné zážitky pro koncové uživatele našich značek.”

V zahuštěném digitálním prostoru nejde o samotný dosah, ale o smysluplné zapojení. S přímým přístupem k více než 3 tisícům globálních vydavatelů a 15 tisíci webům je Teads průkopníkem v měření pozornosti. Má tak jedinečnou možnost poskytnou svým inzerentům potřebný růst v kvalitním prostředí a zároveň čerpá výhody z efektivně cíleného kontextu a výkonu.

O společnosti Kenvue: 

Kenvue, dceřiná společnost firmy Johnson & Johnson, patří dle tržeb mezi největší světové zdravotnické společnosti. Základy společnosti stojí na více než sto let trvajícího dědictví doplněné vědou. Do portfolia společnosti spadají přední světové značky jako Aveeno®, náplasti BAND-AID®, Johnson’s®, Listerine®, 

Neutrogena®, Tylenol® a Zyrtec®, které jsou doporučovány zdravotnickými odborníky a mohou jim důvěřovat spotřebitelé, kteří naše výrobky používají ke zlepšení svého každodenního života. Členové našeho týmu sdílejí myšlení zaměřené především na digitální technologie, přístup k inovacím založený na hlubokých lidských znalostech a každý den pracují na tom, aby si naše výrobky vydobyly místo v srdcích a domácnostech spotřebitelů. Ve společnosti Kenvue věříme, že každodenní péče může lidi nejen uzdravit, ale může je učinit celistvými.

O Teads:

Teads je přední cloudovou omnichannel platformou poskytující programatickou online reklamu napříč globálním ekosystémem kvalitních digitálních médií. Modulární platforma společnosti Teads poskytuje partnerům komplexní řešení pro využití technologií pro nákup, prodej, kreativu, data a optimalizaci pomocí umělé inteligence. Inzerentům a jejich agenturám nabízí Teads jediný přístupový bod k nákupu inventáře mnoha nejlepších světových vydavatelů a poskytovatelů obsahu. Prostřednictvím exkluzivních mediálních partnerství umožňuje společnost Teads svým inzerentům a agenturám oslovit miliardy unikátních uživatelů měsíčně v prostředí bezpečné a zodpovědné reklamy a zároveň zvýšit efektivitu a účinnost těchto digitálních transakcí.