Společnost Lidl Česká republika zahájila novou kampaň s názvem „čerstvost“. Hlavní slogan: „čerstvosti máme plnou hlavu“ napovídá, že se kampaň zaměřuje na komunikaci kvalitativních aspektů produktů Lidl. Novinkou v prodejnách jsou tzv. „čerstvostrážci“, jejichž primárním úkolem je pečlivá kontrola sortimentu. Zákazníci se tak mohou těšit na ty nejkvalitnější kusy ovoce a zeleniny za nejlepší cenu.
Jako jednička na trhu a v čerstvosti se Lidl rozhodl podniknout nové kroky a představit svým zákazníkům kampaň „čerstvost“. Kampaň se zaměřuje zejména na ovoce a zeleninu, na jejichž kvalitě si Lidl nesmírně zakládá. Lidl pravidelně zaváží čerstvé ovoce a zeleninu sedmkrát týdně a od sklizně až po pulty svých obchodů udržuje produkty ve stálé teplotě, aby zůstala zachována jejich kvalita. Na čerstvost bedlivě dbají všichni od farmářů, přes řidiče kamionů, až po personál na prodejně.
„Společnost Lidl si uvědomuje, že kvalitní ovoce a zelenina jsou produkty, které si naši zákazníci chodí nakupovat nejčastěji. Jako jednička na trhu tak chceme posunout čerstvost našich produktů ještě o krůček dál a zajistit tak našim zákazníkům ty nejkvalitnější a nejčerstvější kusy ovoce a zeleniny, čemuž pomohou i naši „čerstvostrážci“,“ uvádí tisková mluvčí Iveta Barabášová. „Čerstvostrážci“, aneb zaměstnanci Lidlu mají na starosti hlídání maximální čerstvosti ovoce a zeleniny, a to i pomocí senzomotorických vjemů. Jejich úkolem je zajistit zákazníkům ty nejkvalitnější kusy ovoce a zeleniny. „Čerstvostrážce“ poznají zákazníci v prodejně velmi jednoduše, a to díky zeleným tričkům.
Dlouhodobou prioritou společnosti Lidl je poskytnout svým zákazníkům tu nejvyšší kvalitu za nejlepší cenu. Díky tomuto přístupu byl Lidl vyhodnocen mezinárodním oceněním Best Buy Award jako značka, která v sobě kombinuje vysokou kvalitu za dobrou cenu.
Více informací o kampani naleznete zde: https://www.lidl.cz/c/cerstvostrazci/s10036241
O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 319 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.
Více informací naleznete na:
www.instagram.com/lidlcz
www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika