Obchodní řetězec BILLA představuje věrnostní BILLA klub s množstvím nových výhod a možností, jak sbírat a uplatňovat věrnostní body. Členové klubu budou mít možnost dosáhnout na více atraktivních slev a akčních nabídek. Vše na jednom místě nabídne vylepšená mobilní aplikace BILLA. Promění se také celková vizuální podoba klubu.
Proměna věrnostního klubu zapadá do celkové obchodní strategie, kterou řetězec představil v minulém roce a postupně se v jejím duchu mění. „Nová éra BILLY představuje propracovaný a více na zákazníka orientovaný sortiment v atraktivním prostředí moderního designu prodejen a také jednoduchou a srozumitelnou komunikaci směrem k zákazníkům. V tomto duchu se budou zákazníci setkávat i s novou podobou BILLA klubu. Věříme, že vylepšený klub ocení jeho stávající členové a zároveň se do něj podaří přilákat nové zákazníky,“ říká Liam Casey, generální ředitel BILLA ČR.
Jaké novinky BILLA klub přinese?
Vylepšená podoba věrnostního klubu nabídne členům mnoho výhodných nabídek. Na zákazníky čeká větší výběr slev a odměn za nákupy, levnější ceny produktů a nabídky od partnerských společností. Novinkou je také prodloužená platnost nasbíraných bodů.
Kromě mnoha výhod má BILLA klub i nový vizuální styl. Zákazníci se setkají s jednodušším designem v zeleno-žlutých barvách, který se propíše do všech komunikačních kanálů i aplikace.
Nasbírat body lze nově i online
Členové BILLA klubu budou mít několik možností, jak na své konto věrnostní body sbírat. Stále platí, že za každých 50 Kč nákupu uskutečněného v prodejně nebo na e-shopu dostane zákazník jeden bod. K tomu přidává BILLA řadu dalších možností, jak na věrnostní body dosáhnout:
- jednorázové akce např. v měsíci narozenin zákazníka nebo první nákup,
- sezónní věrnostní akce např. na Valentýna nebo Mezinárodní den žen.
Uplatnit body lze v nové aplikaci
Zákazníci své body uplatní celoročně ve vylepšené aplikaci. V ní naleznou aktuální stav svých bodů, digitální BILLA kartu, nejnovější letáky s akčními nabídkami, seznam všech BILLA prodejen nebo probíhající věrnostní akce. Dále si zákazník může sestavit v aplikaci svůj vlastní nákupní seznam z akčních nabídek.
Na členy BILLA klubu budou v aplikaci pravidelně čekat nejrůznější odměny za věrnost, např. sleva na další nákup, kupóny na produkty za výhodnější ceny či kupóny na vybraný výrobek zdarma. Novinky se v aplikaci objeví automaticky, stačí si ji jen aktualizovat na Google Play nebo v App Store.
Jak se mohou zájemci registrovat?
Registraci do klubu lze provést několika způsoby. Nejjednodušším je stáhnout si aplikaci do mobilního zařízení, registrovat se online a dále již jen čerpat výhody a být v obraze, jaké novinky klub přináší. Možnost registrace přes tištěný formulář samozřejmě zůstává. Na webu billa.cz pak zájemci o registraci, ale i noví členové naleznou veškeré podmínky a informace týkající se klubu.
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 33,7 mld. Kč (2022), s 262 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, BILLA PLUS, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. Více informací na: http://www.billa.cz