Poprvé bude DSP společnosti Adform využívat deterministické segmenty CTV společnosti Samba TV, aby tak umožnili větší zásah diváků
Londýn/ Praha – 2. února 2024 – Adform, nezávislá a plně integrovaná platforma pro nákup a prodej digitálních médií vytvořená pro ty, kteří mění pravidla hry, a Samba TV, přední poskytovatel televizních technologií pro dat o sledovanosti a omniscreen měření, oznamují spuštění nové CTV možností cílení a segmentů publika v DSP společnosti Adform. Jedná se o nejnovější inovaci a milník v dlouhodobé spolupráci společností Adform a Samba TV. Zcela nová nabídka bude na platformě společnosti Adform k dispozici v 1. čtvrtletí 2024. Dostupná bude pro všechny odběratele společnosti Adform v Německu, Velké Británii, Francii, Itálii a Španělsku.
Řešení fragmentace publika zůstává hlavní prioritou pro inzerenty, kteří se zaměřují ve velkém měřítku na přesné cílení na CTV. Existuje silná poptávka po komplexních datech a po sofistikovaných technologiích, která by se efektivně překlenula z měnícího se chování diváků tak, aby umožňovala přesně určit a oslovit těžko zasažitelné publikum. Toto nové řešení integruje služby Samba TV, která vlastní CTV data prvních stran s oceňovaným omnichannel DSP společnosti Adform.
Inzerenti používající DSP společnosti Adform mohou ve svých kampaních využívat nezávislá, deterministická a reprezentativní data o sledovanosti v CTV. To zahrnuje jedinečné „always-on” geografické segmenty sledovanosti, které jsou založeny na vlastních datech o sledovanosti televize Samba TV od prvních stran, které mohou inzerenti využít k optimalizaci výkonu reklamy na základě zeměpisné polohy a získat tak efektivnější CTV kampaně.
Toto oznámení následuje záhy po vytvoření nové globální pobočky společnosti Adform omnichannel divize. Poté, co se od října 2022 zvýšily výdaje na CTV o 115 %, spolu s navázáním strategického vztahu se společností Disney+ to znamená, že společnost dále vylepšuje a rozšiřuje svou nabídku CTV. Společnost Adform má nyní ještě silnější pozici, vzhledem k tomu, že může těžit z úspěchu a rychlého růstu tohoto klíčového a rozvíjejícího se kanálu.
Stefan Sommer, SVP Global Sales & Partnerships ve společnosti Adform, řekl: “Samba TV je naším důvěryhodným partnerem a jsme rádi, že můžeme rozšířit naše úsilí, protože inzerenti upřednostňují výkonnost CTV kampaní. Nyní je totiž ideální čas nabídnout větší cílení na publikum díky začleňování deterministických dat Samba TV do našeho DSP, což posune cílení a výkonnost CTV na další úroveň a přinese větší hodnotu právě v době, kdy inzerenti požadují od svých výdajů na reklamu co nejvíce.„
Ashwin Navin, CEO & Co-Founder Samba TV říká: „Aby bylo možné využít potenciál CTV a reagovat na měnící se chování diváků, potřebují inzerenti výkonná data a technologie, které jim pomohou udržet synchronizaci s těmito žádanými diváky. Jsme nadšeni, že můžeme obohatit nabídku Adform CTV a přinést tak inzerentům ve Velké Británii a Evropě další přírůstek nových diváků. Toto partnerství podtrhuje náš závazek demokratizovat data, která vyrovnávají podmínky pro inovace a rozkvět otevřeného webu při dodržování ochrany osobních údajů.„
O společnosti Adform
Adform je nejvýkonnější a nejbezpečnější platforma pro nákup médií na světě. S více než dvacetiletou historií poskytování špičkových služeb a pokrokových technologií umožňuje společnost Adform velkým značkám, agenturám a vydavatelům vytvářet, nakupovat a prodávat digitální reklamu po celém světě. Poté, co Adform posunul hranice díky rozšířené inteligenci a špičkovému řešení identity, neustále mění pravidla hry pro zadavatele digitální reklamy.
O televizi Samba TV
Samba TV proměnila televizi z obyčejného skla na zdi v okno do srdce diváků. Je celosvětovým lídrem v oblasti televizních technologií, které umožňují získávání informací v reálném čase a cílení na diváky, což umožňuje bezkonkurenční efektivitu a účinnost marketingu. Vlastní data prvních stran získaných z desítek milionů registrovaných televizorů, napříč více než 20 televizními značkami prodávanými ve více než stovce zemí. Inzerentům a mediálním společnostem poskytují jednotný pohled na celou cestu spotřebitele. Nezávislé měření podporuje reklamu připravenou na budoucnost a umožňuje inzerentům navázat kontakt s publikem na jakékoli platformě a na každé obrazovce.