S blížícím se jarem a přicházejícími Velikonocemi se pojí i spousta tradic. V tomto období hledáme nejen kvalitní, ale i autentické produkty, které oživí sváteční stoly a přinesou do domovů radost a spokojenost. S vybranými ingrediencemi a ohledem na tradici přináší společnost Lidl produkty privátních značek, jejichž volba souvisí s pečlivým výběrem dodavatelů. Značka Favorina, synonymum pro kvalitní a lahodné sladkosti, nabízí sortiment, který zaujme každého milovníka čokolády. Nabídka obsahuje více než 60 výrobků, zahrnující jak tradiční favority, tak i novinky. Mezi novinky se řadí například Colomba plněná lahodnou čokoládovou náplní.
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2024/02/Velikonocni-zajic-s-cokoladovym-draze.jpg)
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2024/02/Cokoladove-berusky.jpg)
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2024/02/Cokoladova-vajicka.jpg)
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2024/02/Plysova-hracka.jpg)
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2024/02/Velikonocni-kosik.jpg)
Důležitým prvkem je také snaha o udržitelnost a férový obchod. Lidl je hrdým držitelem certifikace Fairtrade pro celou řadu značky Favorina, zaručující férové podmínky pro pěstitele a pracovníky v rámci dodavatelského řetězce.
Součástí nabídky jsou také produkty od českého výrobce Poex, s nímž Lidl pravidelně spolupracuje při velikonočních a vánočních akcích. Zákazníci si tak mohou pochutnat na širokém výběru ovoce a ořechů v čokoládě.
S Favorinou si můžete být jisti, že vaše Velikonoce budou obohacené o prvotřídní pochoutky. Připravte se na chvíle spojené s tradicí a kvalitou a dopřejte si nezapomenutelné okamžiky.
Výběr produktů, které naleznete i ve své Lidl prodejně:
- Velikonoční zajíc s čokoládovým dražé 100g, 34.90 Kč
- Čokoládová vajíčka 1kg, 229.90 Kč
- Velikonoční lízátko 45g, 24.90 Kč
- Čokoládové berušky 100g, 56.90 Kč
- Velikonoční košík 200g, 139.90 Kč
- Plyšová hračka s čokoládovými figurkami 136,5g, 189.90 Kč
Zákazníci se tak mohou nechat unést do světa chutí a radostného očekávání Velikonoc s privátní značkou Favorina, která je hrdým držitelem certifikace Fairtrade.
O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 319 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.
Více informací naleznete na:
www.instagram.com/lidlcz
www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika