Společnost Teads nově nabídne reklamní obsah divákům střední a východní Evropy, včetně CZ a SK

Mediální platforma Teadsse zavedenou pobočkou v Praze, navázala spolupráci s americkou technologickou společnosti VIDAA a společně vstoupili na trhy střední a východní Evropy, včetně Česka a Slovenska. 

Expanze vytvořila silné partnerství s exkluzivní nabídkou pro inzerenty na jednom z největších trhů na světě a z Teads se stává největší poskytovatel v oblasti nativního zobrazování reklam na těchto trzích.

Formát nativního zobrazování reklam (CTV Native Display) si získává stále větší pozornost, díky své prvotřídní kvalitě a schopnosti oslovit širokou cílovou skupinu, včetně těch diváků, kteří používají streamovací platformy bez reklam. 

V tuto chvíli mohou shlédnout reklamy Teads na svých obrazovkách diváci téměř po celém světě, včetně USA a Kanady, ale také v jižní Americe, Austrálii a na Novém Zélandu, v Jižní Koreji, a Velké Británii. Nově mohou reklamní obsah Teads sledovat i diváci na Slovinsku, v Chorvatsku, Srbsku, Polsku, Maďarsku, Bulharsku nebo v Řecku, včetně Česka a Slovenska. 

Společnost VIDAA provozuje operační systém Smart TV pro televize Hisense a více než dalších 200 dalších značek po celém světě s uživatelskou základnou diváků, která se meziročně zvýšila o 30 %, což představuje až 26 milionů nových domácností za měsíc.