JídloTEĎ zahájilo PR spolupráci s FYI Prague

Praha, 20. ledna 2014 – JídloTEĎ, portál pro rozvoz jídel s největším počtem restaurací v Praze a jeden z lídrů rozvozového trhu v České republice, vybral partnera pro své PR aktivity. S agenturou FYI Prague, která má bohaté zkušenosti s problematikou české e-commerce, chce více hovořit o podmínkách na českém rozvozovém trhu jak z pohledu zákaznického servisu, tak obchodních vztahů s partnery. (TZ)

 „Český trh má spoustu lokálních specifik a má ohromný potenciál. Na druhé straně ale není tak velký, aby na něm mohlo působit větší množství konkurenčních služeb,“ uvádí Marc Westermann, zakladatel projektu. “ V rámci našich PR aktivit tedy chceme otevřít diskuzi nad očekáváními všech zainteresovaných stran a vydefinovat společná pravidla trhu.“

JídloTEĎ má zkušenost s provozováním rozvozu jídel ze západních trhů a tento prozákaznický model dlouhodobě prosazuje také v České republice, kam vstoupil v březnu roku 2012. Na rok 2014 chystá celkové osvěžení komunikačních aktivit.

O JídloTEĎ

JídloTEĎ je portál pro rozvoz jídel, který zahájil aktivity na českém trhu na začátku roku 2012. V roce 2013 byl projekt spuštěn pro veřejnost. V současnosti nabízí největší počet restaurací v Praze a je jeden z lídrů rozvozového trhu v České republice. Vychází z prozákaznického modelu, který vznikl na základě praktických zkušeností s rozvozovými službami v EU.

O FYI Prague

PR a marketingová agentura FYI Prague odstartovala na začátku července 2013. Specializuje se především na segment IT/TELCO, e-commerce, lifestylové elektroniky, technologií a developmentu. Mezi její aktuální klienty patří například T-Systems, Tokoz, Slevín, Fresh Revolution nebo Smartex.