Vodafone, UPB nebo Global Payments. Po akvizici FTMO eVisions roste a nabírá nové klienty

Praha 15. května 2024 – Česká marketingová agentura eVisions po akvizici FTMO, českou platformou pro tradery, roste jak na počet klientů, tak kolegů. Tým eVisions má za sebou již přes 10 let zkušeností a jeho klientské portfolio nově posilují společnosti Vodafone, Ultra Premium Brands Central Europe (UPB) nebo Global Payments. Agentura, která se specializuje na online marketing a internetovou reklamu, se může pyšnit portfoliem zahrnujícím přes 100 klientů, mezi nimiž jsou například DODO, Heureka či Moneta. Již přes 5 let navíc pomáhá tým eVisions International svým klientům s expanzí do regionů DACH a CEE využívající své bohaté zkušenosti z mezinárodního marketingu. Kromě přírůstku nových klientů posílila agentura i svůj tým o klíčové osobnosti, mezi kterými jsou Tomáš Benda, Jan Lohynský, Dominika Lukášková nebo Václav Janoušek, čímž podpořila také rozvoj těch stávajících.

Tento obsah je v kompletní podobě dostupný pouze pro členy FeedIT+ (#FULL a #LITE členství).