Mediální skupina MAFRA nabídne krátce před volbami do Evropského parlamentu diskuzní speciál v přímém přenosu. V Superdebatě zpravodajského portálu iDNES.cz se v pondělí 3. června od 11 hodin naživo utká osm lídrů politických stran a hnutí, jež mají největší šanci získat křesla v parlamentu Evropské unie. Pod taktovkou moderátorské dvojice Vladimír Vokál a Dominika Hejl Hromková budou kandidáti debatovat o klíčových tématech, která aktuálně rezonují na domácí i celoevropské scéně.
Pozvání k diskuzi ve studiu přijali:
Klára Dostálová – volební lídryně, Hnutí ANO
Marcel Kolaja – volební lídr, Piráti
Kateřina Konečná – volební lídryně, koalice STAČILO!
Petr Mach – volební lídr, SPD a Trikolora
Danuše Nerudová – volební lídryně, Hnutí STAN
Filip Turek – volební lídr, Motoristé a Přísaha
Alexandr Vondra – volební lídr, Koalice SPOLU
Lubomír Zaorálek – volební lídr, Sociální demokracie
Témata debaty budou rozdělena do čtyř hlavních okruhů – migrace, Green Deal, zavedení eura a pomoc Ukrajině.
„Superdebata portálu iDNES.cz je vyvrcholením dlouhodobého zpravodajského servisu k volbám do Evropského parlamentu. Čtenářům jsme nabídli obsáhlé rozhovory s jednotlivými lídry v průběhu celého předvolebního měsíce. Nyní budeme konfrontovat představitele stran a koalic přímo ve studiu. Položíme konkrétní otázky vycházející z dotazů čtenářů a diváků,“ říká k Superdebatě šéfredaktor iDNES.cz Matyáš Kaiser.
Během samotného volebního víkendu chystá portál iDNES.cz ucelený zpravodajský servis. „Reportéři budou přímo ve volebních štábech jednotlivých politických stran a hnutí. Po celou dobu nabídneme online reportáž. Výsledky doplní analýzy a komentáře od našich renomovaných reportérů. Nebude chybět interaktivní grafika a přehled českých i celoevropských volebních výsledků v přímém přenosu. Díky napojení na statistické úřady dokážeme čtenářům přinést výsledky prakticky okamžitě v kontextu celé EU,“ dodává Kaiser.
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví téměř 3 miliony čtenářů tisku a měsíčně 7,2 milionu návštěvníků internetu.
Celková čtenost titulů MAFRA je 4,83 milionu čtenářů, což představuje 54,9 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,2 milionu reálných uživatelů.
Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, titul zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další.
Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO.
Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.
Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls, virtuální operátor MOBIL.CZ, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.
Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.
Do mediální skupiny MAFRA patří také skupina TICKETPORTAL, největší ticketingová společnost v Česku a na Slovensku.
Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.
Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.