Praha, 04.06.2024 – Digitální agentura Taste vítá ve svém týmu významnou posilu s aktivním přístupem k HR. Zdeňka Krejčíková, oceněná recruiterka, přichází na pozici Recruiter s bohatými zkušenostmi, novými nápady a svěží energií. Jejím hlavním úkolem bude přilákat do Taste marketingové profesionály.
Zdeňka začala pro Taste pracovat už na jaře 2023. Od října navýšila úvazek a stala se definitivně nezbytnou součástí týmu. V budoucnu by pak postupně měla přejít na plný úvazek, jakmile jí trochu opadnou povinnosti spojené s rozrůstající se rodinou.
Své bohaté zkušenosti nasbírala během více než 10 let ve firmách Seznam.cz, CN Group CZ, ale i na volné noze. Předností Zdeňky jsou zejména komplexní schopnosti v HR, rozumí employer brandingu a jako recruiter dokáže být nesmírně výkonná. Svědčí o tom ostatně také ocenění Recruiterka roku 2018.
Zdeňka má v Tastu za úkol zejména výběr nových zaměstnanců. Proto Taste u Zdeňky oceňuje především její unikátní schopnost přesně identifikovat potenciál jednotlivců a firemní potřeby zároveň. Jejím úkolem bude totiž oslovit kandidáty, kteří nejen splňují vysoké profesní požadavky, ale kteří dokážou také lehce zapadnout do „tejstí“ kultury. Výběr špičkových profesionálů, kteří jedou na stejné vlně, má následně přispět k růstu a úspěchu Tastu.
Základ Tastu má být stále více založen na supertalentech, kteří mají sportovní zápal pro výhru a chuť se neustále rozvíjet a učit se nové věci. Zároveň ale musí být ochotni se 100% koncentrovat na svou práci, sdílet společné hodnoty a přijímat zpětnou vazbu jako důležitou součást svého růstu. V tu chvíli jim bude Taste schopen nabídnout podmínky, které zcela odpovídají dané pozici a zkušenostem.
Zdeňka si je vědoma náročnosti svého úkolu: „Recruiterské schopnosti hrají v českém reklamní branži naprosto zásadní roli. Náš marketingový rybníček je malý, všichni se znají a dochází zde k poměrně rychlé rotaci lidí. Navíc talentované lidi je velmi těžké oslovit s něčím novým. V tom je ale Taste naprosto výjimečný! Je totiž vedle špičkové kvality práce známý svým důrazem na rozvoj a vzdělávání. Pořádá pro veřejnost neuvěřitelnou řadu konferencí, přednášek a workshopů. Ale navíc nabízí jedinečný prostor pro rozvoj a seberealizaci i svým zaměstnancům.“
Důraz na rozvoj zaměstnanců potvrzuje i Honza Makovička, CEO Tastu: „Naším cílem je přitahovat k nám do Tastu talentované osobnosti, protože jak známo, schopní lidé chtějí pracovat zase jen se schopnými lidmi. Jsem rád, že nám Zdeňka pomáhá takové lidi najít. Začlenění Zdenky do Tastu je i odrazem naší podpory zaměstnávání žen s malými dětmi.“