- Před létem plným světových sportovních událostí se společnost Zalando snaží inspirovat k aktivnímu životnímu stylu a k sportování bez obav z kritiky.
- Kampaň, ve které vystupují Robert Lewandowski, Alexia Putellas, Caro Daur, Ebru Önal a Pusha T, zdůrazňuje pozitivní vliv sportu na duševní pohodu a podporu komunit.
- Společnost Zalando se i nadále zaměřuje na inkluzivní sortiment a v červnu představí svou první kolekci adaptivní sportovní módy prostřednictvím privátních značek Pier One Sports a Even&Odd active.
PRAHA, 5. června 2024 // Zalando, přední evropská destinace pro online nakupování módních a lifestylových doplňků, pokračuje ve svém úsilí inspirovat k objevování a k sebevyjádření prostřednictvím sportu. Spouští novou kampaň, nazvanou „To nejlepší máte před sebou“, která zákazníky vybízí, aby se zapojili do různých sportovních disciplín beze strachu z neúspěchu.
S narůstajícím očekáváním před olympijskými hrami a mistrovstvím Evropy společnost Zalando vítá zákazníky, kteří se chtějí připojit ke kulturnímu rozmachu a zapojit se do sportu způsobem, jenž vyjadřuje jejich osobnost. Kampaň představuje vrcholové sportovce, přičemž ti nebudou soutěžit na svých tradičních sportovištích, místo toho budou čelit nečekaným výzvám ve fotbale, fitness a v běhu.
Sportovní nadšenci se mohou setkat s Robertem Lewandowskim, jedním z nejúspěšnějších fotbalistů své generace; s Alexií Putellas, kapitánkou FC Barcelona Femení a španělské ženské fotbalové reprezentace; s podnikatelkou v oblasti módy a fitness Caro Daur; s hvězdou elektronických sportů Ebru Önal a s umělcem Pusha T, nominovaným na cenu Grammy. Kampaň povzbuzuje, aby se lidé bez zábran pustili do nového sportu nebo se vrátili k tomu starému, aniž by se báli výsměchu, a aby podali co nejlepší výkon. Kampaň podporuje myšlenku, že aktivní sportování v jakékoli formě pozitivně ovlivňuje fyzické a také duševní zdraví a pomáhá lidem lépe poznat vlastní osobnost.
Sara Spännar, viceprezidentka pro marketing společnosti Zalando, k tomu dodává: „V souvislosti letošním vzrušením z blížícího se sportovního léta chceme využít příležitost navázat kontakt s našimi zákazníky. Chceme ukázat, jak přístup společnosti Zalando ke špičkovým sportovním značkám a relevantnímu sportovnímu sortimentu umožňuje každému dosáhnout svého osobního maxima. Vidět, jak kampaň ožila s takovými talenty, jakými jsou Robert Lewandowski, Alexia Putellas, Caro Daur, Pusha T a další, je pro nás všechny úžasným okamžikem.“
Robert Lewandowski, útočník FC Barcelona: „Spolupráce se společností Zalando na kampani ‚To nejlepší máte před sebou‘ byla skvělou zkušeností. Dokonale se shoduje s mým přesvědčením, že sport není jen o soutěžení, ale také o neustálém zlepšování a dosahování nových výšin beze strachu z neúspěchu. Ve fotbale, stejně jako v životě, jde o to posouvat se vpřed a zlepšovat s každým dnem. Tato kampaň nám připomíná, že nejlepší okamžiky máme teprve před sebou, a zároveň každého povzbuzuje, aby na své cestě přijal svoje vlastní vzestupy a pády.“
Caro Daur, podnikatelka v oblasti módy a fitness: „Moje cesta za fitness byla o sebepoznání a posouvání hranic. ‚To nejlepší máte před sebou‘ není jen název této kampaně, je to způsob myšlení. Se společností Zalando sdílíme závazek inspirovat všechny k posouvání hranic, k budování komunity, která se každodenně podporuje.“
Zalando uvádí kolekci adaptivní sportovní módy pod privátní značkou
Společnost Zalando pokračuje ve svém úsilí o vytvoření inkluzivního a rozmanitého sortimentu pro nedostatečně zastoupené sociální skupiny. Uvědomuje si, že hledání módního, funkčního a cenově dostupného sportovního oblečení stále představuje pro osoby se zdravotním postižením velkou výzvu, proto uvádí na trh svou první kolekci adaptivní sportovní módy prostřednictvím privátních značek Pier One Sports a Even&Odd active. Řada, která se skládá ze čtrnácti kusů a bude uvedena na trh v červnu, je promyšleně navržena tak, aby nabízela stylové, ale zároveň funkční a pohodlné oblečení, oslavující jedinečné potřeby a individualitu sportovních nadšenců s tělesným postižením.
Společnost Zalando navázala spolupráci se společností Ottobock, světovým lídrem v oblasti zdravotnických technologií a protéz, aby si osvojila poznatky, získala zpětnou vazbu od sportovců a vytvořila oděvy, které je co nejlépe podpoří. Příkladem chystaných adaptivních kousků jsou legíny, u nichž je jedna nohavice zkrácena a zakončena elastickým páskem, aby držela na příslušném místě a zlepšila pohodlí lidí s amputací nad kolenem. Zalando angažovalo Fionu Pinar Batallado, atletku s amputací končetiny, do hlavní role kampaně, kde hrdě představuje průkopnickou kolekci adaptivního sportovního oblečení.
O ZALANDU
Společnost Zalando, založená v roce 2008 v Berlíně, buduje přední celoevropský e-commerce ekosystém pro módu a životní styl, založený na dvou růstových vektorech: B2C (Business-to-Consumer) a B2B (Business-to-Business). V segmentu B2C nabízíme inspirativní a kvalitní nákupní zážitek z množství módních značek a lifestylových produktů přibližně padesáti milionům aktivních zákazníků na 25 trzích. V oblasti B2B využíváme naši logistickou infrastrukturu, software a služby, abychom pomohli značkám a obchodníkům provozovat a rozšiřovat jejich podnikání v oblasti e-commerce, ať už na Zalandu nebo mimo něj. Cílem Zalanda jako ekosystému je dosáhnout pozitivní změny v odvětví módy a životního stylu.