Seznam Brand Studio minulý týden v Kodani opět bodovalo mezi světovými špičkami z oboru nativní reklamy. Z Native Advertising Awards si odvezlo nejvíce zlatých medailí, tentokrát například za nejlepší užití online médií nebo nejlepší nativní B2C kampaň.
„V porovnání se zahraniční konkurencí jsme na trh vstupovali dost pozdě. Proto mi přijde úžasné, jak rychle jsme dokázali srovnat krok. Za poslední čtyři roky, co Seznam Brand Studio oficiálně funguje, jsme pro partnery připravili přes tisíc kampaní na klíč. Je strašně povzbuzující vidět, že i reklama, která lidi neobtěžuje, může mít skvělé byznysové výsledky a pomáhat značkám růst,“ raduje se z vítězství Andy Sitta a dodává, že ocenění pro celý jeho tým znamená ohromnou motivaci. „My jsme rozhodně odhodlaní v naší misi pokračovat a nadále posouvat způsob, jak reklama může vypadat. Chceme zvedat laťku pro celý trh, nejen pro ten český. Ve výsledku k tomu nepotřebujeme ani astronomické rozpočty, ale spíše odvahu dělat věci trochu jinak.“
Přehled ocenění a další informace najdete na našem Sblogu.