Praha, 11. února 2014 – Novým technickým ředitelem předního českého poskytovatele telekomunikačních služeb Dial Telecom, a.s. se od 1. února 2014 stal Marek Šťastný (50). Do funkce přechází z pozice zástupce technického ředitele (se zaměřením na analýzu a plánování systémů, sítí a procesů) (TZ)
arek Šťastný ve funkci technického ředitele vystřídal Ingrid Ledererovou, která úspěšně řídila technický rozvoj jedné z nevýznamnějších a nejrychleji rostoucích telekomunikačních společností na českém trhu po dobu 16 let.
Šťastný, absolvent oboru Elektronické počítače Fakulty technologické ČVUT, působí v oboru telekomunikací již od roku 1986. Po ukončení vysokoškolského vzdělání nastoupil jako technik do výpočetního centra ČVUT, odkud po transformaci centra přešel do pozice vedoucího oddělení plánování a rozvoje sítě sdružení CESNET. V roce 1998 přišel do společnosti InWay, a.s. na pozici vedoucího oddělení výstavby a plánování sítě.
Obdobnou funkci zastával také ve společnosti Dial Telecom, která InWay získala akvizicí v roce 2005. Od roku 2010 pracoval na pozici vedoucího oddělení analýzy, procesů a plánování. Mezi lety 2008 a 2013 byl členem dozorčí rady společnosti Dial Telecom.
„Dial Telecom je bezesporu jedním z nejdynamičtěji rostoucích telekomunikačních subjektů na trhu. S novými akvizicemi a zaváděním inovativních technologií se neustále rozrůstá pole naší působnosti a portfolio poskytovaných služeb. Jejich bezproblémové zavádění do praxe je pro mě proto v nové funkci velkou výzvou. Zároveň se budu zasazovat o další rozvoj a modernizaci naší optické sítě. Ta tvoří jednu z hlavních konkurenčních výhod Dial Telecomu, kterou si hodláme udržet,“ dodává nově jmenovaný technický ředitel Dial Telecomu.
Marek Šťastný je ženatý a má dvě děti. Ve volném čase se rád věnuje rodině, hudbě a zvuku.
Více informací Vám poskytneme na stránkách http://www.dialtelecom.cz
O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Délka provozovaných optických kabelových tras společnosti Dial Telecom činí v současnosti 4 750 kilometrů v rámci České republiky a 185 km kabelových tras s přibližně 12 000 km optických vláken v rámci metropolitní sítě v Praze. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem. Více informací získáte na webových stránkách http://www.dialtelecom.cz.