Mediální skupina MAFRA rozšiřuje portfolio svých mediazastupitelství v kulturní oblasti. Novými partnery jsou Kinobox.cz a divadelni-noviny.cz

Digitální divize mediální skupiny MAFRA letos nově uzavřela dohodu o mediálním zastupování se dvěma renomovanými značkami v oblasti kultury. Dále tak posiluje svoji strategickou pozici a zároveň rozšiřuje obchodní dosah v daném online segmentu pro své inzertní zadavatele.

V jarních měsících došlo k dohodě s provozovatelem webu www.kinobox.cz Radimem Horákem. Samotný brand Kinobox loni oslavil už třicáté narozeniny a v online podobě nabízí obsáhlou filmovou databázi a zpravodajství k novinkám na poli kinematografie.

Nově bude MAFRA mediálně zastupovat také digitální verzi Divadelních novin (www.divadelni-noviny.cz), kterou provozuje Společnost pro Divadelní noviny. Jde o další zavedenou značku s více než třicetiletou historií na trhu, která dokonale doplnila inzertní portfolio MAFRA v oblasti kultury.

Dlouhodobým partnerem MAFRA je pak Databáze knih Daniela Fialy (www.databazeknih.cz), největší a nejnavštěvovanější knižní portál v ČR a na Slovensku, který za dobu své existence od roku 2008 získal mimo jiné několik ocenění Křišťálová lupa. 

„Cítíme poptávku po brand safety obsahu. Jsme proto rádi, že se nám dlouhodobě daří nacházet obchodní synergie a budovat vztahy s partnery, kteří ve svém oboru mají na trhu renomé a pro naše inzertní klienty představují kvalitní uživatelskou základnu z pohledu sociodemografického zacílení,“ říká Michal Hanák místopředseda představenstva MAFRA zodpovědný za digitál.

V řeči čísel se ve spojení s kulturní rubrikou zpravodajského portálu iDNES.cz jedná celkem o více než 2,4 milionu unikátních uživatelů a desítky milionů page views ročně, kterým mediální skupina MAFRA v současnosti poskytuje služby z pozice distributora inzerce.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví téměř 3 miliony čtenářů tisku a měsíčně 7,2 milionu návštěvníků internetu. 

 

Celková čtenost titulů MAFRA je 4,83 milionu čtenářů, což představuje 54,9 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,2 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, titul zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls, virtuální operátor MOBIL.CZ, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

Do mediální skupiny MAFRA patří také skupina TICKETPORTAL, největší ticketingová společnost v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.