Klik.cz novou kampaní pomáhá řidičům zorientovat se ve změnách v povinném ručení

Praha, 3. října 2024 – Srovnávač Klik.cz přichází s novou komunikační kampaní, kterou upozorňuje na aktuální změny v povinném ručení platné od 1. 10. 2024. Novela zákona vychází z legislativy EU a má sjednotit podmínky s evropskou směrnicí a legislativou v ostatních členských státech. Srovnávač si pro svou kampaň vybral jednu pro řidiče zásadní změnu, která souvisí se sjednáním smluv s okamžitou platností pojištění.

Kreativní koncept navrhl interně marketingový tým. Kampaň zahrnuje sponzorské televizní vzkazy, rozhlasové spoty, speciální spoty pro sociální sítě a bannerovou reklamu. Širší komunikaci tématu doplňují PR aktivity, direct mail, blog Klik.cz a speciální microsite www.klik.cz/novela.

„Vybrali jsme nejvýraznější změnu, kterou novela přináší, tedy nutnost okamžité platby v okamžiku, kdy řidiči potřebují pojištění hned, a vysvětlujeme, co následuje, když platbu nestihnou v požadovaném časovém limitu provést. Chceme touto osvětou lidem pomoci vyhnout se zbytečným komplikacím na silnici a zároveň jim opět ušetřit čas i peníze,“ doplňuje Petr Princ, brandový manažer Klik.cz.

Pro televizní kampaň vzniklo šest různých sponzorských vzkazů, kde Petr Mikeska alias Agent s povolením srovnávat upozorňuje vždy na jiný možný problém. K vidění budou na stanicích Prima a Prima Cool. Svůj hlas Mikeska propůjčil i rozhlasovým spotům a posluchači je zaznamenají na stanicích Blaník a Rock Radio.

Spoty pro sociální sítě připravovala Michaela Chmelíková, manažerka sociálních sítí Klik.cz, ve spolupráci s duem Bratři v autě, se kterým je značka spojena od května 2023.

Srovnávač Klik.cz rozběhl kampaň přes PR a CRM již v září, další zmíněné komunikační kanály ji budou doplňovat v průběhu celého října.