TOXIN spouští zahraniční monitoring médií ve více než 120 zemích světa

Praha, 8.10.2024 – Společnost TOXIN, přední poskytovatel mediálního monitoringu, nově spouští zahraniční monitoring médií ve více jak 120 zemích. Sleduje tak už přes 80 milionů zdrojů, včetně sociálních sítí, které v Česku nejsou zatím tolik rozšířené. TOXIN nabízí monitoring v reálném čase a díky umělé inteligenci dokáže analyzovat i tonalitu výstupů.

Společnost TOXIN spouští zahraniční monitoring médií ve více než 120 zemích. Tímto krokem se výrazně odlišuje od většiny agentur, které se zaměřují pouze na lokální monitoring. TOXIN tak umožňuje sledovat mediální dění na téměř celém světě – od USA přes Evropu až po asijské a africké trhy.

Během několika měsíců intenzivní přípravy jsme vytvořili robustní systém, který dokáže monitorovat nejen online média, ale také sociální sítě téměř po celém světě,“ říká Ladislav Procházka, ředitel společnosti TOXIN.

Přes 80 milionů zdrojů

Monitoring společnosti TOXIN sleduje více než 80 milionů zdrojů, a to včetně sociálních sítí. Vedle klasických platforem, jako je Facebook, Instagram, YouTube a X (dříve Twitter), pokrývá TOXIN také sociální sítě a platformy, které nejsou v Česku tolik rozšířené, jako jsou Reddit, Twitch, Pinterest, Quora či TikTok. Služba navíc umožňuje monitorování v reálném čase, a to nejen podle zemí, ale i jazyka – zákazníci mohou sledovat výstupy například jen ve španělštině, angličtině nebo jiných jazycích na základě svých potřeb.

Naše platforma je maximálně uživatelsky přívětivá. Nabízí možnost filtrovat informace podle země, jazyka, ale i počtu interakcí nebo zásahu a impresí influencerů. Navíc AI dokáže identifikovat tonalitu výstupů,“ vysvětluje Procházka a dodává: „systém také umožňuje sledovat hodnocení a recenze produktů, což může být pro firmy klíčové.“

Náskok před konkurencí

Zahraniční monitoring od TOXINu je určen nejen pro společnosti, které už působí na mezinárodním trhu, ale i pro ty, které mají ambici rozšířit své aktivity do zahraničí. Díky tomuto nástroji mohou firmy sledovat nejen svou vlastní značku, ale také nejnovější trendy z globálního prostředí. „Neustálé inovace, které můžeme sledovat v zahraničí, se za pár měsíců dostanou i k nám. Dříve nebo později je začnou požadovat i čeští zákazníci. S naším zahraničním monitoringem tak budou tuzemské firmy mnohem rychleji o nových trendech v jejich odvětví vědět a implementovat je s náskokem před konkurencí,“ dodává Procházka.

 

O společnosti TOXIN:
Společnost Toxin, která již deset let poskytuje monitoring médií v České republice, neustále rozšiřuje své služby. Její aplikace Maximus umožňuje nepřetržité sledování televize, rozhlasu, tisku, online zpravodajských serverů i sociálních sítí a využívá pokročilé prvky umělé inteligence, jako je převod mluveného slova do textu nebo detekce obličejů. 

Kromě monitoringu nabízí Toxin také mediální analýzy, tvorbu obsahu, distribuci tiskových zpráv, videostreaming a semináře. Po úspěšné expanzi na Slovensko nyní firma rozšiřuje své služby o zahraniční monitoring, který může pomoci českým a slovenským firmám dosáhnout mezinárodního úspěchu.