Společnost Ball představila novou generaci tiskové technologie Dynamark, pomůže zvýšit zájem zákazníků v regionu Evropy, Blízkého východu a Afriky

Dynamark Advanced Pro™ navazuje na úspěch řady Dynamark™. Přináší lepší možnosti personalizace značky a maximální prostor pro kreativitu.

BROOMFIELD, USA – 29. října 2024 – Společnost Ball Corporation, přední světový dodavatel udržitelných hliníkových obalů pro nápoje, kosmetiku a hygienické produkty pro domácnost a také hliníkových nápojových kelímků, dnes představila modernizovanou verzi své patentované technologie tisku Dynamark™ pro nápojové plechovky v regionu Evropy, Blízkého východu a Afriky (EMEA). Vylepšená technologie přináší nové pokročilé tiskové možnosti a nejmodernější funkce, které značkám nabízí větší flexibilitu a přínos. Společnost Ball Corporation v České republice provozuje celkem tři výrobní závody, a to v Plzni, v Dýšině u Plzně a ve Velimi.

Na základě úspěchu oblíbené technologie Dynamark™ společnost Ball představila upravené portfolio produktů – Starter, Pro a Advanced Pro – které odráží její detailní znalosti potřeb zákazníků, konkrétně poznatky získané ze spolupráce s více než 50 firmami a více než 80 značkami na více než 100 projektech. Představuje další vývojový skok v technologii propagačního tisku, který rozšiřuje možnosti personalizace produktů ve velkovýrobě v nápojovém průmyslu. Přináší mimo jiné technologii variabilního tisku, která umožňuje na jednu paletu umístit vícero různých grafik – tedy celkem až 12 různých obrázků. Technologie Dynamark™ je k dispozici ve většině evropských výrobních závodů a je připravena pro různé trhy a formáty s cílem lépe zaujmout spotřebitele, posílit jejich loajalitu ke značce a zvýšit objem prodeje.

Vzali jsme vše, co jsme se naučili u původní řady – a co si naši zákazníci oblíbili – a v technologii Dynamark™ Advanced Pro jsme posunuli kreativní hranice ještě dále,“ říká Jag Bains, viceprezident pro obchod společnosti Ball v regionu EMEA. „Tato technologie dává značkám a grafickým designérům větší tvůrčí svobodu a umožňuje inovativnější, personalizovanější a na míru vytvořená výtvarná řešení. Dynamark™ Advanced Pro díky svým rozšířeným možnostem a flexibilitě umožňuje zákazníkům se rychleji přizpůsobovat trendům na trhu a preferencím spotřebitelů. Nejde jen o balení, ale i o podporu originality, vytváření osobnějšího zážitku a smysluplné oslovení spotřebitelů,“ dodává Jag Bains.

Technologie Dynamark™ Advanced přináší efektivní řešení, která překonávají očekávání spotřebitelů, a posiluje tak pozici společnosti Ball Corporation jako lídra trhu v oblasti inovací. Nová technologie je důkazem snahy společnosti Ball porozumět spotřebitelským zvyklostem a reagovat na ně: podle průzkumů se spotřebitelé v obchodě rozhodují za méně než 6 sekund a 80 % jejich rozhodnutí je založeno na vizuálním dojmu ze zboží v regálu.

Dynamark™ Advanced je klíčovým nástrojem pro značky, které chtějí upoutat pozornost spotřebitelů a zvýšit počet potenciálních zákazníků. Díky důrazu na estetický vzhled a funkčnost technologie Dynamark™ Advanced nejen zvyšuje viditelnost značky, ale také naplňuje závazek společnosti Ball poskytovat svým zákazníkům vysokou hodnotu a atraktivitu. Tato technologie umožňuje společnostem posouvat hranice kreativity pomocí variabilních oken, kombinace negativního a pozitivního obrazu, větší barevnosti, polotónů a dalších prvků. Tím nastavuje nový standard pro design obalů, zaujetí spotřebitelů a vyjádření značky.

Další informace o technologiích Dynamark™ Starter, Dynamark™ Pro a Dynamark™ Advanced Pro naleznete na adrese DYNAMARK™ – Ball.

 

O společnosti Ball Corporation 

Společnost Ball Corporation dodává inovativní, ekologicky šetrné hliníkové obaly pro nápoje, kosmetiku a hygienické produkty pro domácnost. Společnost Ball Corporation celosvětově zaměstnává 16 000 lidí za rok 2023 vykázala čisté tržby ve výši 12,06 miliardy dolarů (nezahrnuje odprodanou leteckou divizi). Další informace naleznete na adrese www.ball.com, případně se s námi můžete spojit na Facebooku nebo X.