DATART získal ocenění Effie za dlouhodobé budování značky

Zlín, 15. listopadu 2024 – DATART, renomovaný maloobchodní prodejce spotřební elektroniky, dosáhl významného uznání na českém trhu. Získáním prestižního ocenění Effie v kategorii „Dlouhodobé budování značky“ DATART stvrdil svou silnou pozici v povědomí zákazníků a schopnost strategicky řídit značku s dlouhodobým dopadem. Toto prestižní ocenění odráží nejen důslednou práci zaměřenou na efektivní marketingovou komunikaci a flexibilní přístup k moderním trendům, ale také vysoký standard kvality produktů, špičkových služeb a zákaznické péče, které jsou pilíři úspěchu značky DATART.

Ocenění Effie, celosvětově uznávaný symbol excelence v oblasti marketingové efektivity, hodnotí kampaně a strategické aktivity, které zvyšují hodnotu značky a trvale posilují její pozici na trhu, a to v horizontu několika let. Soustředí se na firmy, které dovedou konzistentně komunikovat a rozvíjet svou značku tak, že zákazníci dlouhodobě vnímají její hodnotu a kvalitu. To zahrnuje vše od budování povědomí, věrnosti a loajality, až po konkrétní růst tržního podílu a obchodních výsledků, kterého značka dosahuje díky jasně definované a udržitelné strategii. 

V tomto kontextu ocenění Effie podtrhuje výjimečnou schopnost DATARTu nejen budovat povědomí o značce, ale také vytvářet hluboké emocionální propojení se svými zákazníky. Navíc zohledňuje stabilní postavení DATARTu na trhu a jeho komplexní přístup ke komunikaci, jež mistrně kombinuje precizní analýzu dat, kreativitu a nepřetržité inovace. 

„Effie je pro nás nejen závazkem, ale především motivací pokračovat v budování značky DATART jako symbolu kvality, spolehlivosti a důvěryhodnosti. Tento úspěch je výsledkem skutečně propojené spolupráce všech oddělení napříč celou naší firmou, kde týmový duch hraje prim. Bez precizní práce našich kolegů v obchodu, skladovém hospodářství, logistice, na prodejnách a v dalších klíčových oblastech, bez kvalitních dat, spolehlivých informačních systémů a vzájemné provázanosti všech procesů bychom takového úspěchu nedosáhli. Ocenění také zrcadlí náš přístup ke komunikaci, která je založena na hlubokém porozumění potřebám zákazníků a na schopnosti na ně rychle a efektivně reagovat,“ uvedla Lenka Mastešová, ředitelka marketingové komunikace společnosti DATART.

Získání titulu také potvrzuje, že i v dynamickém a vysoce konkurenčním prostředí lze nejen získat pevné místo na trhu a důvěru zákazníků, ale také si tuto důvěryhodnost a loajalitu dlouhodobě udržet. Klíčem k tomuto úspěchu je promyšlená komunikační strategie, která staví na špičkové kvalitě produktů, vynikající zákaznické zkušenosti a spolehlivosti – hodnotách, jež tvoří pevné základy úspěchu značky DATART.

www.datart.cz

DATART je jedním z největších elektro prodejců v České republice. Je součástí skupiny HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. DATART má více než 150 prodejen na českém trhu, více než tisíc elektrospecialistů a síť DATART dopravců. Je držitelem ocenění Mastercard Obchodník roku 2023 v kategorii elektro a pětinásobným držitelem titulu Nejdůvěryhodnější značka roku.