Zoe.ai hlásí další úspěchy a opět rozšiřuje portfolio klientů

Praha, 20. listopadu 2024 – Český technologický startup Zoe.ai, který se specializuje na vývoj pokročilých nástrojů pro personalizaci zákaznické zkušenosti pomocí umělé inteligence, oznamuje další rozšíření svého portfolia klientů. Mezi ty nyní patří Česká mincovna, lídr v oblasti sběratelských mincí, a Rituals, světově známá značka prémiové kosmetiky a produktů pro domácí péči.

V září započala spolupráce s Českou mincovnou, která zahrnuje implementaci personalizovaných doporučovacích technologií na všechny dostupné webové plochy a v říjnu došlo k rozšíření o plně personalizované vyhledávání. Během prvních měsíců nasazení bylo zaznamenáno zvýšení celkových tržeb o 6 % a nárůst konverzního poměru o 7 %. 

Prémiová značka kosmetiky a produktů pro domácí péči Rituals se rovněž rozhodla pro implementaci technologie Zoe.ai, která umožní hlubší personalizaci uživatelského zážitku na jejich e-shopu. V první fázi nasazení od konce srpna, se systém zaměřil na optimalizaci všech doporučovacích ploch, aby zákazníci našli produkty, které skutečně odpovídají jejich preferencím a nákupnímu chování. Nasazení přineslo nárůst tržeb z rekomendačních ploch o stovky procent. V aktuální fázi se díky vynikajícím výsledkům implementuje systém personalizovaného vyhledávání a čerstvě je v produkci i nákupní asistent. 

„Spolupráce s významnými značkami, jako jsou Česká mincovna a Rituals, jasně ukazuje, že naše personalizační technologie se dokážou přizpůsobit potřebám klientů napříč různými segmenty. Od sběratelských mincí až po prémiový retail Zoe.ai pomáhá vytvářet výjimečný zákaznický zážitek,” uvedl Michal Krňák, produktový manažer Zoe.ai.

Počet zákazníků Zoe.ai vzrostl od minulého roku na pětinásobek, což se promítlo do tržeb, které oproti roku 2023 narostly o 400 %. Zoe.ai se tak od svého založení v roce 2019 nadále profiluje jako inovátor v oblasti komplexní personalizace nákupní zkušenosti a postupně se vyvinula v lídra tohoto sektoru. 

O Zoe.ai 

Společnost Zoe.ai se specializuje na vývoj pokročilých technologických nástrojů pro personalizaci zákaznické zkušenosti. Technologie Zoe.ai dokáže v reálném čase sledovat a analyzovat chování uživatelů na webových i mobilních stránkách a využívá umělou inteligenci k optimalizaci obchodních procesů. Díky inovativním funkcím, jako je personalizované doporučování produktů a vyhledávání, pomáhá e-shopům zlepšit zákaznický zážitek, zvýšit konverze a optimalizovat prodeje podle individuálních potřeb každého zákazníka.