DPD, součást největší evropské sítě balíkové přepravy Geopost, je od listopadu součástí služby společnosti Mailstep “Večer objednáno, zítra dodáno”, která nabízí zákazníkům možnost nakupovat až do 19:30 hodin večer a své zásilky obdržet již následující den. Reaguje tak na potřeby zákazníků, kteří mají čím dál větší nároky na rychlost doručení a také na blížící se vánoční sezónu. Prodejci ani koncoví zákazníci za rychlejší doručení večerních objednávek nezaplatí nic navíc.
Službu spustila společnost Mailstep ve svém skladu v Horních Počernicích, přes který každý den proudí tisíce zásilek ze středně velkých a menších eshopů, které odsud DPD již dlouhodobě doručuje svým zákazníkům po celém Česku i Evropě. DPD již letos výrazně navýšila počet samoobslužných boxů a otevřela výdejní místa na pobočkách České pošty. Zrychlení doručení z Počernic je tak dalším krokem k vylepšení služeb pro zákazníky využívající služeb Mailstep a to zejména s ohledem na nadcházející vánoční sezónu.
“Se společností Mailstep spolupracujeme již dlouhou dobu a máme společný cíl – přinášet na trh služby, které nejen splní, ale ideálně i předčí očekávání zákazníků. Český zákazník je totiž jedním z nejnáročnějších v celé Evropě zejména co se týče flexibility a rychlosti doručení. Proto věřím, že možnost večerního objednání a rychlého doručení hned druhý den ocení jak koncoví nakupující, tak i naši zákazníci z řad především malých a středních e-shopů,“ vysvětluje Miloš Malaník, generální ředitel DPD.
„Cílem iniciativy je přiblížit menší a střední e-shopy rychlosti tržního lídra a z pozitivních reakcí zapojených stran i jejich zákazníků vidíme, že jde o žádoucí změnu,“ doplňuje Martin Beneš, generální ředitel Mailstepu.
Více informací o službě naleznete zde: https://fulfillment.mailstep.cz/vecer-objednano
O DPD
Společnost DPD (Direct Parcel Distribution) je součástí skupiny Geopost (dříve DPDgroup), největší sítě balíkové přepravy v Evropě. Cílem DPD je stát se lídrem v oblasti udržitelného doručování a hlavním hybatelem rozvoje e-commerce. Se svými 1 700 kurýry a sítí více než 6 000 výdejních míst Pickup a samoobslužných boxů je DPD předním doručovatelem v České republice. Jako jediný přepravce v Česku nabízí službu Predict – zákazník předem ví, kdy mu bude zásilka doručena, a to na 1 hodinu přesně. Zároveň si v aplikaci myDPD může změnit čas nebo místo doručení podle svých preferencí.
Díky Geopost mohou zákazníci DPD využít přes 110 000 výdejních míst Pickup v celé Evropě a posílat zásilky do 230 zemí světa díky značkám DPD, Chronopost, SEUR, BRT, Speedy a Jadlog. Firma je prvním globálním přepravcem, který má své krátko- i dlouhodobé závazky snižování emisí validované od nezávislé iniciativy SBTi (Science Based Targets initiative).
Geopost jako součást La Poste Groupe vykázal za rok 2023 tržby v hodnotě 15,69 miliardy EUR a doručil 2,1 miliardy balíků po celém světě.