Pečujme spolu. Philips Avent v nové kampani vrací do společnosti sdílení péče o děti

6. 1. 2024, PRAHA – Značka Philips Avent přichází u příležitosti svého 40. výročí s novou kampaní #ShareTheCare neboli Pečujme spolu. Jejím záměrem je podpořit sdílení péče o malé děti a umožnit tak maminkám najít si více času pro sebe.

S heslem „Pečujme spolu“ se bude veřejnost setkávat v online i offline světě minimálně celý následující rok, protože dlouhodobá kampaň zahrnuje jak tradiční a webová média, tak i aktivaci na sociálních sítích a videa. V základu se všechna komunikovaná sdělení opírají o tvrdá data – Philips ve spolupráci s výzkumnou agenturou Perfect Crowd realizoval detailní průzkum zaměřený na spokojenost českých a slovenských rodičů s cílem zjistit, jak by se rodiny mohly starat o své nejmenší členy skutečně spolu a nastavit si rozdělení rodičovských povinností spravedlivěji.

Výsledky tohoto průzkumu byly novinářům a influencerům poprvé představeny na listopadovém eventu společně s novou chůvičkou Philips Avent Premium Connected, která mimo jiných produktových inovací využívá také umělou inteligenci. Akci moderoval Tomáš Zástěra a vystoupili na ní quantitative research director agentury Perfect Crowd Jan Schmid, terapeutka a peer konzultantka z neziskové organizace Úsměv mámy Hana Hetlinger, moderátorka podcastu Mámy sobě Andrea Antony a brand development manažerka ve společnosti Philips Eva Rosenberg.

Mezi hosty se pak objevily instagramové celebrity, jako jsou například Lucie Zelinková a Naomi Adachi, herečka Denisa Pfauserová nebo dětská lékařka MUDr Denisa Jaššová. Právě ony a mnozí další influenceři se do kampaně zapojí na svých profilech.

Aby se o sdílení péče začalo mluvit

„Otevřít téma spravedlivého sdílení péče o miminko pro mě jako maminku dvou dětí bylo velmi přirozené a myslím si, že každá máma na mém místě by se do této výzvy pustila. Značka Philips Avent pomáhá rodinám starat se o ty nejmenší skutečně spolu již 40 let. Naše produkty usnadňují řadu činností, a péče o dítě díky nim může být starostí i radostí celé rodiny,“ říká brand development manažerka ve společnosti Philips Eva Rosenberg.

Na základě průzkumu vzniklo také přibližně desetiminutové video, kde profesionální herci říkají do kamery syrová přiznání a upřímné věty, které prozradili respondenti v kvalitativní části průzkumu. Na uších mají sluchátka, protože průzkum naznačuje, že když české a slovenské páry mluví o rodičovství, zní to, jako bychom se navzájem neslyšeli. Video naleznete na YouTube pod tímto odkazem.

„Myslím si, že video vyvolává silné emoce a je to tak trochu píchnutí do vosího hnízda. Téma vztahů a rodičovství se totiž týká téměř nás všech, a proto každému zarezonuje v hlavě jiná věta. Doufám, že kampaň Pečujme spolu motivuje muže a ženy, aby spolu více komunikovali – vyřeší to totiž spoustu problémů,“ říká Jan Marek, Account Director agentury Follow Bubble, která video natáčela a na starost má také kampaň na sociálních sítích.

PR komunikaci zastřešuje agentura FleishmanHillard, která spolupracuje nejen s online a tištěnými médii, ale také například s Českým rozhlasem a Českou televizí. Zajišťuje distribuci tiskové zprávy s daty z průzkumu, rozhovory s odborníky a zástupci Philips a také mediální testování nejnovější chůvičky.

„Práce na projektech s velkým přesahem, které mohou skutečně pomoct mnoha lidem a otevřít ve společnosti dosud tabuizované téma, nás naplňuje a motivuje. Tohle je jeden z nich a vážíme si toho, že ve spolupráci se značkou Philips Avent můžeme českým a slovenským rodičům ukázat nový pohled na důvěrně známé situace a pomoci jim zlepšit si život. Zároveň věříme, že se nám podaří motivovat okolí maminek, aby jim více pomáhalo,“ uzavírá Senior Consultantka z agentury FleishmanHillard Jiřina Pilařová.

Více informací najdete na stránkách www.philips.cz a www.pecujme-spolu.cz