Společnost Lidl od 1. března 2025 opět navyšuje mzdy a současně rozšiřuje portfolio zaměstnaneckých benefitů. Ty se již na podzim minulého roku rozrostly o benefitní systém Cafeterie, nově se do něj zaměstnancům 1 x měsíčně připíší body k využití dle vlastního výběru. Program tak doplní stávající benefity v podobě až 30 dní dovolené v roce, příspěvku na stravné, MultiSport karty, Sabbaticalu či placeného volna v první školní den svého prvňáčka. Na zajištění atraktivního pracovního prostředí se Lidl zaměřuje dlouhodobě a díky tomu již počtvrté získal prestižní ocenění Top Employer.
Od 1. března dojde u zaměstnanců společnosti Lidl k navýšení mezd. Nástupní mzda na pozici Prodavač/ka při úvazku 40 hodin týdně bude nově 35 300 Kč, po 3 letech pak 38 600 Kč napříč celou Českou republikou. V logistických centrech nástupní mzda na pozici Skladníka při třicetihodinovém úvazku vzroste na 31 850 Kč, po 3 letech se mzda navýší na 34 850 Kč. Společnost Lidl tak vychází vstříc zaměstnancům a nabízí různé výše úvazků tak, aby si mohli volný čas lépe přizpůsobit svým potřebám.
Kromě mzdy dostávají všichni zaměstnanci společnosti ve výplatě také příspěvek na stravné, který činí 100 Kč/den. Součástí odměňování provozních pozic je v Lidlu také motivační bonus.
Společnost Lidl je dlouhodobě jedničkou na pracovním trhu také v oblasti odměňování. Rozšíření benefitů o systém Cafeterie nabízí zaměstnancům další výhodné nabídky v oblastech zdraví, sportu, vzdělání, kultury či rekreace. Lidl aktivně motivuje své zaměstnance ke zdravému životnímu stylu, proto je řada benefitů zaměřená na pohyb. Každý si může za velmi výhodnou cenu pořídit Multisport kartu jak pro sebe, tak pro své blízké. Dále pak společnost nabízí zaměstnancům a jejich rodinným příslušníkům zdarma účast na bězích RunTour, kterých je společnost hrdým partnerem.
Přístup k zaměstnancům a zajištění příjemného pracovního prostředí je pro společnost Lidl prioritou. „Jsou to právě naše kolegyně a kolegové, kteří stojí za základem úspěchu naší společnosti a bez nichž bychom nemohli být jedničkou na trhu. O to více nás těší, že naše úsilí letos již počtvrté ocenil nezávislý Top Employer Institut. Je to pro nás závazek, abychom ve své práci i nadále nepolevovali,“ hodnotí generální ředitel Lidlu Tomasz Kuźma.
To, že se Lidlu její prozaměstnanecká filosofie vyplácí, dokládá i dlouhodobě úspěšné snižování fluktuace.
Pozn: Jelikož čeština nemá žádnou adekvátní jazykovou podobu, která by označovala zároveň oba rody, a jelikož se chceme vyhnout zdvojování typu zaměstnanec/zaměstnankyně, používáme maskulinní formu jako reprezentativní.
O společnosti
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 320 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 69 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.