- Zalando se stává výhradním prodejcem Diane von Furstenberg (DVF) v Evropě.
- Digitální inovace a moderní způsob vyprávění příběhů společnosti Zalando budou využity k představení značky DVF nové generaci módních nadšenců.
- Partnerství podpoří speciální marketingová kampaň, která na platformě Zalando odstartuje v březnu.
Praha, 18. února 2025 – Společnost Zalando, jedna z předních evropských online destinací pro módu a životní styl, a ikonická návrhářská značka Diane von Furstenberg oznamují exkluzivní partnerství. Díky této dlouhodobé spolupráci se Zalando stává jediným retailovým partnerem Diane Von Furstenberg v Evropě. Široký výběr modelů, včetně ikonických zavinovacích šatů, bude exkluzivně k dispozici na Zalandu na všech 25 trzích. Tím se společnost stává jediným prodejcem značky DVF v Evropě vedle oficiálního e-shopu dvf.com a butiku DVF v Bruselu.
Toto partnerství spojuje dvě společnosti, jejichž společnou vizí je posílit postavení zákazníků a inspirovat je k tomu, aby se cítili sebevědomě ve svém osobním stylu. Zaměření společnosti Zalando na digitální inovace a moderní vyprávění příběhů umožní značce DVF oslovit novou generaci módních nadšenců a znovu jim představit ikonické styly této značky.
„Zalando sdílí naši vizi posílit postavení žen a nabídnout jim kvalitní oblečení, ve kterém se budou cítit sebevědomě,“ říká Diane von Furstenberg. „Jsem nadšený, že toto partnerství osloví novou generaci žen.“ uvedl Graziano De Boni, generální ředitel společnosti DVF a dodal: „Zalando je ideální platformou pro DVF v Evropě. Zapadá do naší globální strategie zaměřené na podporu přímého prodeje zákazníkům (DTC), která spočívá v exkluzivních partnerstvích s velkými retailovými prodejci po celém světě.“
„Diane von Furstenberg je skutečnou módní ikonou a je nám ctí spolupracovat s ní a její značkou,“ uvedl spoluzakladatel společnosti Zalando David Schneider. „Naše společné hodnoty, jako je posilování sebevědomí a seberealizace prostřednictvím módy, spolu se strategickým zaměřením společnosti Zalando na kvalitní partnerství a inspirativní vyprávění příběhů, činí toto partnerství ideální volbou. Jsme nadšeni, že můžeme přinést ikonické modely DVF exkluzivně na naši platformu a sdílet její inspirativní příběh s naší evropskou komunitou s více než 50 miliony aktivních zákazníků.“
Diane von Furstenberg je součástí portfolia designérských značek společnosti Zalando od roku 2018, kdy se připojila k Zalandu v samotných počátcích jeho strategie. Lena-Sophie Roeper, viceprezidentka odpovědná za návrhářské portfolio společnosti Zalando, sdělila: „S DVF spolupracuji již několik let a jsem ráda, že nám Diane nyní plně svěřila svou distribuci jako svému exkluzivnímu maloobchodnímu partnerovi pro Evropu. Toto partnerství je skutečným milníkem na naší cestě budování inspirativního a kvalitního sortimentu a inovativního nákupního zážitku pro novou generaci zákazníků, kteří si zakládají na designu.“
Exkluzivní partnerství bude podpořeno marketingovou kampaní zaměřenou na spotřebitele na Zalandu, která odstartuje v březnu 2025. Kampaň zdůrazní odkaz značky DVF a propojí ji s novou generací módních nadšenců.
O společnosti Zalando
Zalando jedna z předních evropských online destinací, která byla založena v roce 2008 v Berlíně. Buduje celoevropský ekosystém pro elektronické obchodování s módou a životním stylem ve dvou směrech růstu: B2C a B2B. V oblasti B2C Zalando nabízí svým více než 50 milionům zákazníků na 25 trzích inspirativní, vysoce kvalitní nákupní zážitek módních a lifestylových produktů a poskytuje přístup k mnoha značkám na jednom místě. V oblasti B2B zpřístupňuje svou logistickou infrastrukturu, software a služby značkám a maloobchodníkům. Tímto způsobem je Zalando podporuje při řízení a růstu jejich podnikání, jednak na platformě, ale také mimo ni. Realizací své ekosystémové vize chce Zalando přinést pozitivní změny do odvětví módy a lifestylových produktů.
O společnosti DVF
Diane von Furstenberg založila svou stejnojmennou řadu v roce 1972. Od té doby se DVF stala celosvětovou luxusní módní značkou, která je oslavována pro svůj odvážný, kreativní přístup k barvám a potiskům a obdivována pro své nenucené, sexy modely, které se hodí na cesty. Značka DVF, proslulá ikonickými zavinovacími šaty, se v módním průmyslu prosadila jako lídr v oblasti ženských siluet a inspiruje k nezávislosti a sebevědomí. Značka DVF se řídí zásadou „Woman before fashion“ (Žena před módou) a oslavuje ženy a dává jim možnost být InCharge, Own It a přijmout své nejopravdovější já.