Praha, 2. července 2014 Vodafone nabídne skutečně neomezené volání pro zákazníky s předplacenými kartami. Jde o jednoduchou nabídku balíčků, které lze aktivovat kdykoliv k jakékoliv předplacené kartě Vodafonu. Balíčky budou v nabídce celkem tři – balíček s neomezeným voláním do vlastní sítě, balíček s neomezeným voláním do vlastní sítě a 100 minutami volání do ostatních sítí a balíček s voláním do všech sítí neomezeně. Zákazníci si budou moci objednat balíčky prostřednictvím všech prodejních kanálů Vodafonu kterýkoliv den v měsíci vždy na 30 dní. Nabídku lze pořídit od 7. července. (TZ)
„Zákazníci s předplacenými kartami mají dlouhodobě zájem zejména o zvýhodněné hlasové služby. Proto jsme připravili tři typy balíčků s neomezeným voláním, které se zaměří na různé potřeby našich zákazníků, aby mohli být stále v kontaktu se svými přáteli a rodinou,“ říká Hannes Neth, ředitel marketingu pro předplacené karty.
Nabídka zohledňuje potřebu kontroly nákladů i pocitu svobody, který zákazníci s předplacenými kartami většinou vyžadují – Balíčky ke kartě nemají zvláštní podmínky, jen je potřeba mít dostatek kreditu pro objednání. Po 30 dnech balíček vyprší a je pouze na zákazníkovi, zda si objedná opět ten samý, jiný, nebo žádný, což zákazníkům zajišťuje maximální kontrolu nad jejich výdaji. Balíčky je možné aktivovat kdykoliv.
Balíček ke kartě – Volání v síti neomezeně |
Balíček ke kartě – Volání do všech sítí |
Balíček ke kartě – Volání do všech sítí neomezeně |
Neomezené volání do vlastní sítě |
Neomezené volání do vlastní sítě + 100 minut do ostatních sítí |
Neomezené volání do všech sítí |
99 Kč |
249 Kč |
599 Kč |
Ostatní ceny zůstávají stejné, řídí se ceníkem předplacené karty, kterou zákazník používá. Všechny tři balíčky lze kombinovat také s datovými tarify.
O Vodafone Czech Republic
Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice v současnosti poskytuje služby pro více než tři miliony zákazníků. Od roku 2007 poskytuje společnost pod názvem Vodafone OneNet komplexní telekomunikační služby (hlasové i datové služby v pevné a mobilní síti) firemním zákazníkům jak ze soukromého, tak veřejného sektoru. Společnost je také aktivní v oblasti společenské odpovědnosti. Založila Nadaci Vodafone ČR, která je podle objemu rozdělených prostředků jednou z největších firemních nadací v ČR. Více informací na www.vodafone.cz