Na českém Facebooku se objevilo během dvou týdnů 16 000 originálních kachniček. Jsou ze speciální herní aplikace, která každému umožňuje vytvořit si vlastní kachničku a soutěžit s ní o zajímavé ceny. Od 21. února, kdy jsme aplikaci spustili, ji navštívilo 22 000 unikátních uživatelů. Aplikace je součástí kampaně věrnostního programu O2 Extra Odměna za dobití.
„O2 Kachničky jsou jednou z našich nejúspěšnějších aplikací na Facebooku. Během prvního březnového týdne byla dokonce nejrychleji rostoucí aplikací na českém Facebooku. Naše podpůrná kampaň pro aplikaci má desetkrát vyšší efektivitu než průměrné reklamní kampaně na Facebooku,“ říká Jindřich Fremuth, ředitel online divize společnosti Telefónica O2 Czech a dodává: “ Jsme rádi, že jsme vsadili na koncept, který se lidem líbí a baví je.“ (tisková zpráva)
Do hry se může zapojit každý uživatel Facebooku. Stačí do vyhledávání na Facebooku zadat název „O2 Kachničky“. A pak už si můžete s pomocí propracovaného editoru malování vymyslet svou jedinečnou kachničku a soutěžit s ní. Kachny kromě mnoha barevných vzorů a ornamentů jde vybavit nejrůznějšími doplňky od klobouků, přes sluneční brýle, až po vousatou bradku. Najdete zde také galerie všech vytvořených kachniček včetně aktuálních favoritů. V aplikaci si uživatel může vytvořit jednu i více kachniček. Soutěžit může se všemi. Svým i cizím kachničkám pak uděluje body. LCD televizor, herní konzoli, mobilní telefon a dalších atraktivní ceny získává 26 originálních kachniček s nejvyšším počtem nasbíraných bodů. Soutěž trvá do konce března, aplikace do konce dubna.
O společnosti Telefónica O2 Czech Republic
Telefónica O2 Czech Republic je předním integrovaným telekomunikačním operátorem na českém trhu. V současnosti provozuje téměř sedm miliónů mobilních a pevných linek, což z ní činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb na světě. Nabízí nejucelenější nabídku hlasových a datových služeb v České republice. Mimořádnou pozornost věnuje využití růstového potenciálu především v datové a internetové oblasti. Společnost provozuje nejrozsáhlejší pevnou a mobilní síť včetně sítí 3. generace – datovou síť CDMA a síť UMTS, která umožňuje přenos dat, hlasu, obrazu a videa. Telefónica O2 Czech Republic je také předním poskytovatelem ICT služeb v zemi.
O společnosti Telefónica Europe
Telefónica Europe je obchodní divizí společnosti Telefónica, která poskytuje služby v oblasti mobilního a fixního volání a DSL připojení ve Velké Británii, Irsku, Německu, České republice a na Slovensku – všechny organizační jednotky používají značku O2. Má více než 54 miliónů zákazníků mobilních a pevných služeb. Telefónica Europe vlastní 50 % podíl v britské a irské pobočce Tesco Mobile a společný podnik Tchibo Mobilfunk v Německu. Ředitelství společnosti Telefónica Europe sídlí ve Slough ve Velké Británii.
O společnosti Telefónica
Společnost Telefónica je z hlediska tržní kapitalizace jednou z největších telekomunikačních firem na světě. Své obchodní aktivity zaměřuje především na služby pevné a mobilní telefonie, přičemž za klíčový nástroj k rozvoji obojího považuje širokopásmové připojení. Společnost ve významném rozsahu působí celkem v 25 zemích světa a počet jejích zákazníků dosahuje více než 260 milionů. Její zastoupení se soustřeďuje na Španělsko, Evropu a země Latinské Ameriky, kde realizuje svou růstovou strategii. Telefónica je 100% soukromá společnost, akcie společnosti jsou kotované na burze v Madridu a dalších burzách a dělí se o ně více než 1,5 miliónu přímých akcionářů.