19. srpna 2014, Pardubice – Online marketingová kampaň má přivést na dostihové závodiště v sezóně 2014 více lidí. Ať už jde o sérii dostihů nebo další významné akce, které se zde konají. Kampaň vsadila na tvorbu nového webu www.pardubice-racecourse.cz, online soutěže i komunikaci na sociálních sítích. (TZ)
„Přáli jsme si, aby na dostihy během sezóny začalo chodit více diváků,“ vysvětluje Michael Skalický, ředitel Dostihového spolku. „Návštěvnost Velké Pardubické je tradičně skvělá, rozhodli jsme se tedy podpořit zájem diváků i o ostatní dostihy. Letos k tomu využíváme online marketingových nástrojů, které k nám lákají nové návštěvníky pomocí internetových vyhledávačů i sociálních sítí,“ dodává Skalický.
Pardubický Dostihový spolek, a.s., vsadil na spolupráci s místní agenturou – pardubickou společností eBRÁNA, která má v oblasti webových řešení a internetového marketingu bohaté zkušenosti. Kampaň pro sezónu 2014 zahrnuje jednak tvorbu moderního webu, komunikaci s fanoušky na sociálních sítích i rozsáhlou PPC kampaň na Googlu, Seznamu a v prostředí Facebooku. Oslovení velkého množství lidí mají zajistit mimo jiné online soutěže.
„Jako pardubická firma jsme hrdí, že realizujeme webová řešení pro významné pardubické firmy a organizace, jako je dostihové závodiště. Z dalších můžeme jmenovat pardubické letiště, Komorní filharmonii Pardubice nebo Dopravní podnik města Pardubic a další a další,“ vypočítává Jiří Janků, výkonný ředitel.
Velká Pardubická je dostihový závod, který se poprvé na Pardubickém závodišti běžel již v roce 1874. Jedná se o nejtěžší dostih kontinentální Evropy a součástí jeho kurzu je i známá překážka Taxisův příkop.
Dostihový spolek, a.s., se ujal pořádání dostihů vč. slavné Velké pardubické v roce 1993. Historie pardubické dominanty sahá až do roku 1856. Od té doby se zde konají dostihy i další zajímavé akce přesahující region dodnes.
eBRÁNA, s.r.o., je v současnosti jednou z největších českých firem, které nabízejí webová řešení. Za dobu svého fungování spustila již více než 3 000 webových projektů a její tvorba je pravidelně oceňována v celorepublikových soutěžích WebTOP100 a Firemní web roku.