Společnost Hornbach zdokonaluje od prosince 2014 zákaznický servis a jako první obchod svého typu zavádí v České republice a na Slovensku bezplatné wi-fi připojení pro všechny nakupující. (TZ)
Zákazníci nyní mohou přímo v prodejnách Hornbach surfovat na internetu ve svých chytrých telefonech, tabletech i dalších přístrojích zcela zdarma. „Neustále se snažíme profesionálním stavitelům i kutilům poskytovat ten nejlepší servis. Wi-fi připojení zdarma je standardem obchodních center, proto jsme se i my v Hornbachu rozhodli, že tuto bezplatnou službu nabídneme také nakupujícím v našich velkoplošných prodejnách,“ říká David Kolář, marketingový ředitel společnosti Hornbach.
Hornbach poskytuje službu bezplatného wi-fi všem zákazníkům jako první síť marketů v segmentu DIY v České republice a na Slovensku. „HORNBACH WIFI“ je k dispozici ve dvou verzích, obě připojení jsou pro nakupující zdarma. První z nich je bez registrace a zákazníkům nabídne aktuální sortimentní katalogy, jasné návody pro různé projekty, online porovnávání cen, informace o předváděcích akcích nebo kanál HORNBACH YouTube. Bezplatnou registrací pomocí telefonního čísla pak nakupující získají přístup také k ostatním stránkám na internetu.
O společnosti
Skupina HORNBACH je jedním z vedoucích řetězců s potřebami pro profesionální stavitele a kutily v Evropě. Firma v současnosti provozuje 144 velkoplošných marketů v devíti zemích, z toho 9 v České republice, 95 v Německu, 11 v Rakousku, 9 v Nizozemsku, 6 ve Švýcarsku, 5 ve Švédsku, 5 v Rumunsku, 3 na Slovensku a 1 v Lucembursku.
Stavební a zahradní markety HORNBACH v České republice mají velikost zhruba 20 000 čtverečních metrů. Této velikosti nedosahuje žádný jiný konkurent v Evropě. Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou zcela zaměřeny na projektově orientované zákazníky a profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny a tím je cenovým lídrem v oboru. Vysokou kvalitu poradenství a výborný servis firmě potvrdily četné nezávislé testy a studie. Společnost Hornbach se například opakovaně umisťuje na vrchních příčkách průzkumu Do It Yourself realizovaném společností INCOMA GfK. V letošním ročníku zákazníci ocenili především sortiment, ceny, prostředí i odbornost personálu, díky čemuž se stal Hornbach absolutním vítězem.
Rodinná firma s kořeny ve Falcku v jižním Německu byla založena v roce 1877. V roce 1987 firma poprvé vstoupila na burzu. S pionýrskými výkony jako s prvním stavebním a zahradním marketem (1968), prvním megamarketem (1980) a prvním stavebním marketem s drive-in (2003) HORNBACH neustále nově prokazuje svou inovační sílu.