Při pohledu na statistiky společnosti SAZKAmobil týkající se dárcovských SMS za posledních 11 měsíců je patrné, že jen během prosince 2014 Češi poslali téměř 5x více DMS než je celoroční průměr. Prosinec bývá v tomto ohledu tradičně nejsilnějším měsícem především kvůli vánočním svátkům a s tím spojenou solidaritou. (TZ)
V prosinci loňského roku tedy zástupci společnosti SAZKAmobil zaznamenali 305% nárůst v počtu odeslaných DMS oproti druhému nejštědřejšímu měsíci listopadu. Naopak za uplynulý rok odeslali zákazníci SAZKAmobilu nejméně DMS během měsíce března (49 % měsíčního průměru) a května (53 %), což lze dávat do souvislosti s placením daní.
Procentuální podíl DMS ve vztahu k celoročnímu průměru (průměr = 100 %), přepočet na 1000 zákazníků
Až do července (122 %) následovala stoupající tendence s menším poklesem v dovolenkovém měsíci srpnu (71 %). „Přesto co do počtu odeslaných dárcovských SMS nejvýrazněji vyčnívá právě měsíc prosinec, kdy došlo k 396% nárůstu oproti celoročnímu průměru a 334% nárůstu oproti průměru v období září-listopad,“ konstatuje Jan Schmiedhammer, ředitel SAZKAmobilu.
O společnosti SAZKA sázková kancelář, a.s.
SAZKA sázková kancelář, a.s., je největší a nejstarší loterijní společnost v České republice s cca 95% tržním podílem na trhu loterií a jiných podobných her. Hlavními loterijními produkty společnosti jsou číselné loterie s nejznámější hrou Sportka. Kromě číselných loterií jsou v produktové nabídce stírací losy, sportovní kurzové sázky a rychloobrátkové hry. Druhým pilířem jsou neloterní produkty, kde stěžejní postavení zaujímají služby mobilního operátora SAZKAmobil, prodej vstupenek, dobíjení mobilních telefonů a zprostředkování plateb za služby a zboží. Své produkty poskytuje SAZKA sázková kancelář, a.s., hlavně prostřednictvím unikátní prodejní sítě skoro 6 900 prodejních míst rozmístěných po celé České republice. SAZKA sázková kancelář, a.s., je členem nadnárodní investiční skupiny KKCG, působící v 11 zemích na 4 kontinentech. Více na www.sazka.cz a www.kkcg.eu.