Praha, 19. února 2015 — Dell rozšiřuje svou špičkovou podporu ProSupport Plus, která je k dispozici pro datová centra, PC i tablety. Prostřednictvím technologie SupportAssist poskytuje Dell jako jediný automatizovanou podporu s aktivním monitoringem a předpovědí chybových událostí i koncovým uživatelům. Cílem řešení je poskytnout co nejkvalitnější podporu při minimálním vytížení zákazníka. (TZ)
„Náš výzkum prokázal, že IT experti stráví zhruba 80 % svého času rutinní prací a podporou. Na přípravu strategií, které by mohly posunout jejich podnikání vpřed, jim zbývá pouhých 20 %,“ říká Rob Brothers, Program Director Software and Hardware Support and Deploy Services, IDC. „Nový ProSupport Plus s proaktivním monitoringem a prediktivní analýzou umožňuje podnikům další rozvoj. V oblasti podpory zvolil Dell správnou cestu, když svou technologii rozšířil z datových center na koncová zařízení.“
„Po dnešních byznys lídrech a IT manažerech se chce, aby z mála udělali maximum. To pro ně znamená nekonečný seznam nedokončených projektů, které musejí řešit,“ říká Douglas Schmitt, viceprezident Global Support and Deployment v Dellu. „Díky ProSupport Plus pro PC a tablety můžeme zákazníkům nabídnout proaktivní podporu pro datová centra i koncová zařízení. Svůj čas tak mohou věnovat věcem, na kterých záleží daleko více.“
ProSupport Plus pro PC a tablety
S rostoucím tlakem na rozpočty firem pomáhá služba zákazníkům a obchodním partnerům poskytnout drahocenný čas pro zachování plné provozuschopnosti. Dell ProSupport Plus kombinuje vše, co zákazník potřebuje do jediné nabídky, která zahrnuje:
- Nepřetržitý prioritní přístup k ProSupport technikům s výbornou znalostí hardwaru a softwaru
- Automatizovanou podporu s aktivním monitoringem a předpovědí událostí díky monitorovací technologii Dell SupportAssist
- Samoobslužnou správu v případě potřeby technického zásahu a expedici dílů přes portál Dell TechDirect, mobilní aplikaci nebo API
- Pracovní postupy pro podporované případy, které zajistí jak zákazníkům, tak technikům partnerů proaktivní a prediktivní podporu ve spolupráci s Dellem
- Opravu v případě polití a elektrického výboje, tato služba předchází neplánovaným investicím do hardwaru
- Ponechání pevného disku po jeho výměně pro vyšší bezpečnost zákaznických dat
- Dedikovaného technického zástupce, který je hlavní kontaktní osobou pro řešení problémů a poskytuje měsíční reporty zákazníkům s více než tisíci ProSupport Plus systémy
Nejnovější přírůstek do kladně hodnoceného portfolia podpory Dellu je dostupný na bázi předplatného v 66 zemích pro zařízení Dell Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS, Venue a Chromebook. Více informací o Dell ProSupport Plus naleznete na www.dell.cz/prosupportplus.
O společnosti Dell
Společnost Dell naslouchá svým zákazníkům a přináší inovativní technologie, řešení a služby s přidanou hodnotou, kterým mohou zákazníci po celém světě důvěřovat. Pro více informací navštivte www.dell.cz