Zvláštní ocenění získala mediální skupina MAFRA za časopis Olomouc magazine, kterému poskytuje své vydavatelské služby. Soutěž Fénix content marketing oceňuje nejlepší práce v oblasti tištěných firemních médií a online komunikace, a to z pohledu obsahu, inovativnosti, efektivity, kvality zpracování a kreativity. Slavnostní vyhlášení vítězů se uskutečnilo v pražské galerii DOX. (TZ)
Oceněný Olomouc magazine je lifestylový magazín, který vychází v nákladu 5 tisíc kusů a je distribuován zdarma na vybraných místech v Olomouci (kavárny, restaurace, univerzity, úřady apod.). Ve čtvrtletníku vycházejí rozhovory se zajímavými osobnostmi, převážně z oblasti architektury a také články o architektonicky zajímavých objektech v Olomouci. Součástí jsou i další kulturní či sportovní zajímavosti a tipy pro obyvatele i návštěvníky Olomouce.
„ Ocenění nás velmi těší, i proto, že oddělení komerčních publikací je v rámci mediální skupiny MAFRA relativně nové, už loni jsme získali druhé místo v kategorii newsletterů a letošní zvláštní ocenění poroty je pro nás příjemným potvrzením, že to, co děláme, má smysl,“ říká projektový manažer Lukáš Blažek.
Druhý ročník soutěže Fénix content zaznamenal téměř stoprocentní nárůst přihlášek, zatímco loni to bylo 69 přihlášených prací, letos porota vybírala vítěze ze 124.