(Praha, 21. května 2015) – Společnost Tesco Mobile, druhý největší virtuální operátor na českém trhu, si ve svém novém průzkumu posvítila na vlastnost, která je pro Čechy typická – jejich spořivost. Výsledky dokazují, že když jde o možnost ušetřit, neváháme obětovat vlastní pohodlí. Překvapivě přitom nezáleží na věku ani pohlaví, fígle, jako je opakované použití balicího papíru, používá i mladá generace. (TZ)
Jakými způsoby se tedy Češi snaží udržet rodinný rozpočet na uzdě? Podle průzkumu, který pro společnost Tesco Mobile provedla společnost Data Collect, je vůbec nejběžnější, že se za levnějšími nákupy vypraví třeba přes celé město (37 %). V těsném závěsu je odběr reklamních nabídek (34 %) a dokonce i opakované použití balicího papíru, které je častým terčem vtipů, přiznalo více než 20 % dotazovaných. Touha ušetřit se projevuje i ve výběru telefonního operátora. Stoupá obliba předplacených karet, 63 % dotazovaných uvedlo, že by klidně přešli na předplacenou kartu, pokud by byla cenově výhodnější než jejich stávající tarif.
„O nás Češích se říká, že jsme spořivý národ, tak jsme si chtěli ověřit, co je na tom pravdy,“ shrnuje důvod k realizaci průzkumu Lada Franková, marketingová manažerka Tesco Mobile a dodává: „Výsledky nás potěšily, protože se dlouhodobě snažíme udržet ceny za volání mezi nejnižšími na trhu a přidávat k nim bezplatně celou řadu výhod. Nyní máme důkaz, že je to správný přístup a budeme se i nadále snažit hledat způsoby, jak našim zákazníkům pomoci ušetřit.“
Výzkum také zbořil mýtus, že šetření je doménou především straší generace. Mladí lidé jsou často v této oblasti ještě aktivnější. A porovnání muži versus ženy? Zde se žádné překvapení nekonalo, ženy jsou jednoduše spořivější, propastný rozdíl to ale není.
O Tesco Mobile
Tesco Mobile poskytuje služby mobilního operátora v České republice od května 2013, a navazuje tak na několikaleté zahraniční zkušenosti z Velké Británie, Irska a dalších zemí. Své služby provozuje prostřednictvím sítě O2, díky které nabízí svým zákazníkům 99,6% pokrytí a prvotřídní kvalitu. Neustále se rozvíjející portfolio služeb je postavené na bázi předplacených karet. Prostřednictvím distribuční sítě obchodů Tesco a dalších partnerů nabízí Tesco Mobile více než 8000 míst k dobití. Více informací naleznete na www.tescomobile.cz.