(Praha, 10. srpna 2015) – Platit za mobilní služby zpětně na základě vyúčtování, nebo si pořídit předplacenou kartu? To je jedna ze základních otázek, nad kterými si zákazníci lámou hlavu. Společnost Tesco Mobile, druhý největší virtuální operátor na českém trhu, realizovala průzkum, ve kterém zjišťuje, jak se lidé staví k placení služeb i v jiných oblastech, než jsou telekomunikace. (TZ)
Z průzkumu, který pro společnost Tesco Mobile provedla společnost Data Collect, vyplynulo, že lidé obecně předplacené služby využívají rádi. Nějakou formu předplacené služby by si pořídilo 74 % dotazovaných. Mezi služby, které si Češi nejčastěji předplácejí, patří zasílání novin nebo časopisů a permanentky do divadla či na sport. Mobilní služby by si ale předplatilo pouze 35 % dotázaných.
„Jak vyplynulo z výzkumu, lidé obecně možnost předplacených služeb vítají a využívají, je tedy překvapující, že stále tolik zákazníků váhá, když má v případě mobilních služeb přejít z paušálu či tarifu na předplacenou kartu “ říká k průzkumu Lada Franková, marketingová manažerka Tesco Mobile a dodává: „Předplacenka má přitom řadu výhod, především naprostou svobodu – zákazníci se nemusí operátorovi vázat žádnou smlouvou, dobijí si tolik, kolik potřebují, a sami si vyberou, jakým způsobem kredit utratí. Navíc mají výdaje plně pod kontrolou, takže se jim nemůže stát, že na konci měsíce budou nad vyúčtováním nepříjemně překvapeni.“
Výzkum zároveň zjišťoval, jak vidí veřejnost typického uživatele předplacené karty. Především u mladých lidí převažuje názor, že předplacenou kartu požívají hlavně děti do 18 let (42 %). U ekonomicky aktivních lidí ve středním věku většinou již žádné předsudky nepanují, jejich nejčastější odpovědí bylo, že uživatelé předplacené karty se nijak neliší od ostatních mobilních uživatelů.
Ti, které od pořízení předplacené karty odrazuje nutnost dobíjení, mohou využít službu automatického dobíjení kreditu prostřednictvím zadané platební karty. Tesco Mobile tuto službu poskytuje bezplatně pod názvem Dynamo.
O Tesco Mobile
Tesco Mobile poskytuje služby mobilního operátora v České republice od května 2013, a navazuje tak na několikaleté zahraniční zkušenosti z Velké Británie, Irska a dalších zemí. Své služby provozuje prostřednictvím sítě O2, díky které nabízí svým zákazníkům 99,6% pokrytí a prvotřídní kvalitu. Neustále se rozvíjející portfolio služeb je postavené na bázi předplacených karet. Prostřednictvím distribuční sítě obchodů Tesco a dalších partnerů nabízí Tesco Mobile více než 8000 míst k dobití. Více informací naleznete na www.tescomobile.cz.