Praha 23. 9. 2015: Mobilní aplikace pro rychlé posílání peněz Napka s vlastní platební kartou od investiční skupiny Rockaway představila další část své komunitní strategie. Po práci s panelem mileniálů a účasti na festivalech se nově zaměří na blogosféru. Chce oslovit začínající osobnosti právě z řad mileniálů a nabídnout jim roli dvorního komentátora životního stylu své generace. V první fázi otevírá čtyři pozice. (TZ)
Mileniálové, kteří se chtějí o pozici ucházet, budou muset projít dvoukolovým výběrovým řízením. Základním předpokladem je nejen samostatná schopnost tvořit obsah a orientace ve světě sociálních sítí, ale především poutavý a inspirativní životní styl.
„Chceme představit, jak zajímavý a plný život žijí dnešní Češi mezi 15 – 25 roky, tedy mileniálové, a inspirovat ty, kteří se k velkým činům teprve odhodlávají. Nehledáme osobnosti. Chceme však spolupracovat s těmi, kteří se jimi společným úsilím brzy stanou. Výměnou za jejich inspiraci od nás dostanou k dispozici Napku, do které jim budeme pravidelně zasílat peníze na jejich aktivity,“ uvádí Veronika Kliská, marketingová manažerka Napky.
Obsah, který blogeři Napky vytvoří, bude použit nejen v rámci blogu Napky, ale také na facebookovém profilu či Instagramu.
Ucházet se o pozici blogera pro Napku je možné zde: https://www.napka.cz/pracuj-s-nami/blogerka
O skupině Rockaway
Rockaway je investiční skupina založena podnikatelem Jakubem Havrlantem. V rámci strategických aktivit buduje společnosti zaměřené na transakční byznys, působící v oblastech ecommerce, fintech a travel, ve kterých má možnost čerpat z vlastního know-how. Do portfoliových projektů hledá technologické startupy, které mají globální ambice a vysoký tržní potenciál. Při rozvoji těchto projektů těží z vlastního zázemí v San Franciscu. Na trhu působí 18 měsíců a podílí se na běhu 25 projektů v 65 zemích na 3 kontinentech.