Praha, 15. října 2015 – Agentura RTB House vstupuje od října tohoto roku na trh Asie a Pacifiku. Společnost se specializuje na display reklamu přesně na míru svým klientům a s ní spojené řešení profilace, cílení a získávání nových zákazníků. Všechny obchodní aktivity v nových regionech budou v rukou Jakuba Ratajczaka, který od září nastoupil na novou pozici Managing Director Asia & Pacific. Společnost RTB House tak potvrzuje svoje silné postavení na evropském a ambice na trhu světovém. (TZ)
Asie a Pacifik disponují enormní obchodní kapacitou, žijí zde více než 4 miliardy lidí, z toho 1,5 miliardy je internetová populace a miliarda uživatelů sociálních sítí. “Potenciál asijských trhů je obrovský a my v něm vidíme příležitost pro náš přístup a naše know-how. V posledních dvou letech jsme úspěšně uvedli naše řešení na několik desítek evropských trhů a jsme si jistí, že můžeme tyto zkušenosti využít i pro jiné části světa. Dostat se na mezinárodní trhy je pro rozvoj každé firmy důležité, takže expanze do Asie je, společně s Jižní Amerikou, naší prioritou,” říká Daniel Surmacz, COO RTB House.
“Dálný východ a celá oblast Asie a Pacifiku je pro firmy operující v online a e-commerce sféře nesmírně atraktivní. Tento region už není vnímán pouze jako turistická destinace, ale jako místo s nepřebernými možnostmi podnikání. Proto se RTB House snaží využít této šance a potenciál Asie a Pacifiku aktivně využít k realizaci nových projektů,” dodává Vladimír Houba, regionální ředitel RTB House.
Koordinaci obchodních aktivit v novém regionu má na starosti nový Managing Director Asia & Pacific Jakub Ratajczak. Minulých šest let byl působil například v několika firmách skupiny Grupa Integer.pl a jako konzultant v několika dalších, mimo jiné logistických společnostech.
O RTB House
RTB House je jednou z mála společností na světě, které se podařilo vyvinout a zavést vlastní technologii pro nákup reklamy v RTB. Technologie od RTB House umožňují jakémukoliv on-line obchodu, značce nebo výrobci spustit jemu přizpůsobené kampaně, které poskytují obsah přizpůsobený jeho zákazníkům a to vše v reálném čase.
Společnost RTB House s centrálou v polské Varšavě, která poskytuje své služby od roku 2012, dnes působí na 33 trzích a celosvětově zajišťuje více než 650 reklamních kampaní. Pro své klienty nakupuje více než 3,5 mld. reklamních zobrazení za měsíc. Expanze firmy na asijské trhy potvrdí její pozici jako mezinárodního aktéra v oblasti online reklamy. Více na http://www.rtbhouse.com/.