Společnost DPD spustila novou reklamní kampaň

DPD, přední poskytovatel přepravních služeb v České republice, představuje novou reklamní kampaň – sponzoring pořadu a programu v podobě desetisekundového vzkazu v hlavním vysílacím čase v televizi Nova a Nova Cinema. Klip komunikuje novou generaci webové aplikace DPD Kurýr. Kampaň má za cíl budovat image značky a také zvýšit povědomí o aplikaci. Za kreativou a produkcí kampaně stojí reklamní agentura Emperium. (TZ)

“DPD Kurýr je jediná aplikace svého druhu na českém trhu, která mimo jiné umožňuje sledovat kurýra na mapě v reálném čase, jak se k zákazníkovi blíží s balíčkem. Prostřednictvím sponzoringu a vzkazu o aplikaci v televizi chceme více přiblížit naše služby široké veřejnosti,” říká Daniel Mareš, jednatel společnosti DPD CZ.

Televizní kampaň potrvá 4 týdny, od 9. listopadu do 6. prosince. Vzkaz mohou diváci vidět v televizi například před Televizními novinami, seriálem Ordinace v růžové zahradě nebo celovečerními filmy.

O DPD

DPD CZ je součástí DPDgroup, druhé největší mezinárodní přepravní sítě v Evropě. V České republice je společnost DPD přední poskytovatel přepravních služeb, který s 500 zaměstnanci a 600 kurýry doručí každoročně téměř 12 milionů zásilek. Díky inovativním technologiím, expertním znalostem a výborné péči o zákazníky poskytuje DPD nejlepší zkušenost s doručením všem svým zákazníkům. Inovativní službou Predict nastavuje společnost DPD nové standardy v doručování. Zákazník předem ví, kdy mu bude zásilka doručena s přesností na jednu hodinu. Zároveň si může doručení změnit tak, jak mu vyhovuje. Jako součást DPDgroup může DPD CZ využít více než 16 000 výdejních míst Pickup napříč celou Evropou a doručovat do 230 zemí po celém světě. DPDgroup je přepravní síť společnosti GeoPost, která s pomocí 26 000 zaměstnanců doručuje denně více než 3 miliony zásilek. GeoPost je mateřská společnost DPD vlastněná Le Groupe La Poste, která v roce 2014 vykázala tržby ve výši 4,9 miliard EUR.