MAFRA startuje projekt dárkových karet Dárkomat

Mediální skupina MAFRA od 2. prosince spouští nový projekt s názvem Dárkomat, který přináší dárkové karty nejznámějších značek na českém trhu na jednom místě. Exkluzivním partnerem projektu se stal obchodní řetězec Albert. Zákazníci tak najdou speciální stojan plný dárkových karet v každém jeho obchodě. (TZ)

Dárkomat nabízí dárkové karty partnerů z různých odvětví, např. parfumerie Marionnaud, Klenoty Aurum, knihkupectví Neoluxor, online prodejce Lékárna.cz, předplatné týdeníku TÉMA a další. Dárkové karty budou k dispozici v různých hodnotách, nejčastěji 500 Kč a 1 000 Kč.

„V rámci českého trhu jde o unikátní, nový  produkt a jsme rádi, že ho zde můžeme představit jako první. Přestože se jedná o technologicky náročný systém, těší se obrovskému zájmu obchodníků,“ říká člen představenstva mediální skupiny MAFRA Michal Hanák.

„V letošním roce zákazníkům představíme 10 dárkových karet a v příštím roce další desítky karet ze segmentu módy, zábavy, herního průmyslu, ale také čistě finanční produkty. Naším cílem je vybudovat stejně robustní platformu, jakou můžete najít například v sousedním Německu, Švýcarsku, Rakousku nebo USA,“ doplňuje produktový ředitel Patrik Mališ.

V nejbližší době se počítá s rozšiřováním portfolia dárkových karet o další zajímavé partnery, připravuje se i spuštění prodeje kreditu do Apple App Stores a zákazníkům se přiblíží i dalšími prodejními místy, například čerpacími stanicemi a prodejnami tisku. Více informací naleznete na www.darkomat.cz.