Praha, 9. prosince – Nakoupit v e-shopu a jednoduše zaplatit několika kliknutími v bezpečném prostředí internetového bankovnictví. Bez platební karty, zdlouhavých formulářů a čekání na zpracování platby. To nabídne nové platební tlačítko naší banky, které díky spolupráci s PayU klienti již od 9. prosince najdou na jednom z největších českých e-shopů Mall.cz a srovnávači Heureka.cz. (TZ)
„Pro mnoho zákazníků je stále nepřekonatelnou bariérou například zadávání údajů z platební karty do online formulářů internetových obchodů. Platební tlačítko je pro ně alternativou, které mohou důvěřovat. Při jeho použití nemusí nikam zadávat své platební údaje, platbu potvrdí přímo ve svém internetovém bankovnictví, které důvěrně znají. To dnes používají více než tři čtvrtiny našich klientů,“ říká Radek Jirka, manažer přímého bankovnictví UniCredit Bank.
Pro využití tohoto způsobu platby se klienti nemusí nikde registrovat. Platební tlačítko začne 9. prosince fungovat pro všechny klienty UniCredit Bank, kteří využívají internetového bankovnictví. Díky spolupráci se společností PayU jej najdou na jednom z největších českých e-shopů Mall.cz a srovnávačiHeureka.cz.
Použití platebního tlačítka je jednoduché a intuitivní. Po zvolení způsobu platby je zákazník přesměrován na přihlašovací stránku internetového bankovnictví. V něm najde již vyplněný platební příkaz, který stačí pouze zkontrolovat a potvrdit. Pro lepší přehled o svých nákupech může klient použít vyhrazené pole pro své poznámky, které se objeví na výpisu z účtu.
Výhodou služby také je, že o zaplacení je e-shop informován okamžitě, takže může zboží ihned expedovat. Pro případ reklamace nebo vrácení zboží je pak zákazník jednoznačně identifikován a vrácení peněz na účet klienta lze rovněž provést bez zbytečného prodlení.
Obrázek: Náhled platby generované prostřednictvím platebního tlačítka