MasterCard je hlavním sponzorem slavných lyžařských závodů na Hahnenkammu v Kitzbühelu

Společnost MasterCard oznamuje, že se stala hlavním sponzorem a oficiálním poskytovatelem plateb během konání Světového poháru v alpském lyžování na Hahnenkammu v Kitzbühelu. Tyto závody jsou v mezinárodním kalendáři zimních sportů známé jako událost roku. Letošní ročník bude probíhat od 19. do 24. ledna 2016. (TZ)

Velkolepé závody na legendárních sjezdovkách Streif a Ganslernhang nalákají každý rok téměř sto tisíc diváků a více než 300 milionů kumulativních televizních diváků v Evropě.

„Spojení s významnými sportovními událostmi je pro MasterCard důležitým způsobem, jak nabídnout spotřebitelům a fanouškům z celého světa zážitky k nezaplacení, které jsou úzce spojeny s jejich vlastní vášní. Jsme potěšeni, že napomáháme, aby se tato událost stala nezapomenutelnou, a nabízíme snadný a zjednodušený přístup do nejlegendárnějšího sportovního města v rakouských Alpách,“ říká Cristina Saccà, vedoucí marketingu pro střední a východní Evropu společnosti MasterCard.

Přítomnost společnosti MasterCard tedy značí jasné zaměření na fanoušky a nadšence lyžování: ti, již na místě zaplatí bezhotovostně, budou mít šanci, že budou vybráni, aby sledovali závodu z MasterCard Lounge, jež se nachází přímo vedle cílového skoku. Navíc zažijí množství tzv. priceless překvapení, včetně speciálních výhod v dějišti konání akce, např. přednostní přístup k této nejokázalejší lyžařské akci.

„Jsme hrdí, že jsme získali globální top značku v podobě MasterCard jako nového partnera Hahnenkamm závodů. To jasně poukazuje na vysokou úroveň, kterou tato akce má,“ říká Philipp Radel, generální ředitel společnosti Weirather-Wenzel & Partner, marketingového partnera Kitzbühler Ski Club (K. S. C.).

Bezhotovostní platby – nová služba v Kitzbühelu

Společnost MasterCard, oficiální poskytovatel platebních služeb na místě, nabídne mnoho možností pro pohodlné bezhotovostní, a dokonce i bezkontaktní platby: od nákupu vstupenek online nebo na všech vstupech přes vybrané stánky v cílovém prostoru až po stánky s občerstvením v centru města Kitzbühel budou mít návštěvníci možnost platit bezhotovostně svojí kartou MasterCard nebo Maestro. Jedná se o unikátní službu v rámci zimních sportovních akcí, u nichž se počítá nejenom rychlost při závodu, ale také čekání ve frontách.

„Díky MasterCard budou mít fanoušci poprvé možnost zaplatit bezhotovostně na všech klíčových místech akce. Hahnenkamm znovu potvrzuje, že stanovuje nové standardy na vysoké úrovni v oblasti kvality služeb,“ komentuje Dr. Michael Huber, prezident Kitzbühler Ski Club (K. S. C.).

Společnost MasterCard je sponzorem a partnerem špičkových mezinárodních sportovních událostí, jako jsou např. Liga mistrů UEFA a French Open v Paříži, a nyní bude také přítomna při zimních sportech.

O společnosti MasterCard

MasterCard (NYSE: MA), www.mastercard.com, je jednička v inteligentních, pohodlných a bezpečných platbách. Provozujeme nejrychlejší síť pro zpracování plateb, která propojuje spotřebitele, finanční instituce, obchodníky, vlády a podniky ve více než 210 zemích a teritoriích celého světa. Produkty a řešení společnosti MasterCard ještě více usnadňují, zabezpečují a zefektivňují každodenní obchodní činnosti – například nakupování, cestování, podnikání a hospodaření s financemi. Sledujte nás na Twitteru @MasterCardNews, připojte se k diskusi na CashlessPioneers Blog a přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv v Engagement Bureau.

O závodech Hahnenkamm

Závody Hahnenkamm byly představeny v roce 1931. Jsou organizovány klubem Kitzbühler Ski Club (K.S.C.). Sjezdový závod na takzvané „Streif“ je považován za nejtěžší závod v kalendáři FIS Světového poháru. Čítá 80metrové skoky, strmé svahy až do 85 % stoupání a rychlost dosahující 140 km/h. Vítězství v Kitzbühelu je kromě vítězství na olympiádě nebo na mistrovství světa sportovci považováno za vrchol jejich kariéry. V Kitzbühelu je přítomno také více než 700 zástupců médií z více než 30 zemí. Závody vysílá zhruba 45 televizních a 30 rozhlasových stanic. 4 závody konané o víkendu generují více než 180 hodin času televizního vysílání a přes 300 milionů kumulativních televizních diváků v Evropě.

www.hahnenkamm.com

O společnosti Weirather-Wenzel & Partner

WWP Group je nezávislá sportovní marketingová agentura s více než 25letou zkušeností na trhu. Náš tým s více než 90 odborníky na sport a komunikaci se stará o zájmy našich klientů v 8 evropských lokalitách. Působíme na značky přes pozitivní emoce sportu. Věříme ve sportovního ducha a partnerství. Doprovázíme korporátní klienty v průběhu jejich vývoje a hodnocení sponzorských strategií a komunikačních kampaní.

Od roku 1997 je WWP je marketingovým partnerem Kitzbühler Ski Club (K. S. C.) odpovědným za akvizici sponzorů a provoz KitzRaceClub, který zaštiťuje více než 1 000 VIP hostů každý den v průběhu závodního víkendu!

www.wwp-group.com