Češi do pěti let musí vyměnit televize. Přechod na DVB-T2 je tématem konference Televizní digitalizace 2.0

Odbornou konferenci pořádá 14. dubna 2016 v Praze agentura TAKTIQ Communications ve spolupráci s Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR (TZ)

Praha 24. března 2016 – Budou Češi opět ochotně kupovat nové televize? Do pěti let má skončit dnešní způsob pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T. Má ho plně nahradit nový standard DVB-T2. Kdo stojí za touto změnou a co přinese televizním divákům, samotným televizním stanicím a operátorům vysílacích sítí? Dozvíte se na odborné konferenci Televizní digitalizace 2.0, již  ve čtvrtek 14. dubna 2016 v Praze pořádá agentura TAKTIQ Communications ve spolupráci s Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR. Registrovat se na ni můžete prostřednictvím online formuláře na adrese http://dvbt2.taktiq.com.

„Na jednom místě se sejdou všichni, jichž se druhá televizní digitalizace přímo dotkne. Konferenci jsme naplánovali na termín, kdy by se touto problematikou měla zabývat i vláda. Z meziresortního připomínkového řízení totiž do Úřadu vlády dorazí návrh Strategie rozvoje terestrické televizní platformy v České republice,“ vysvětluje Jan Potůček, odborný konzultant agentury TAKTIQ Communications, který bude akcí provázet jako moderátor. Na konferenci vystoupí zástupci operátorů vysílacích sítí, provozovatelů televizního vysílání, státních regulačních orgánů i výrobců a prodejců televizní techniky.

Konference Televizní digitalizace 2.0 se dělí do dvou tematických bloků. První se zaměří na legislativní změny, které musejí předcházet samotnému zahájení vysílání ve standardu DVB-T2, a také na časový harmonogram celého procesu. Druhý blok zacílí spíše na spotřebitele a dotkne se otázky certifikace televizních přijímačů vhodných k příjmu vysílání DVB-T2 v České republice, jejich dostupnosti na českém trhu a zamýšlené státní informační kampaně k přechodu na DVB-T2.

Konferenci podpořili a partnery akce jsou společnosti České Radiokomunikace, Digital Broadcasting, Euronics a Samsung. Jejími medálními partnery jsou odborné internetové deníky DigiZone.cz, MediaGuru.cz, Český rozhlas Digitální rádio a Digitálnítelevize.cz.

O agentuře TAKTIQ Communications

TAKTIQ je komunikační agentura postavená na pevných základech agentur DataConsult a Heretic PR. Oba týmy se v roce 2014 rozhodly pro spojení s cílem vytěžit různorodé zkušenosti a vytvořit jeden silný subjekt poskytující špičkový komunikační servis. DataConsult do nově vzniklého celku vložil mnohaletou zkušenost v oblasti IT&T, produktové komunikace a nových médií, Heretic PR zase silnou expertízu v tradičním korporátním PR, financích a healthcare. Doplňuje je nový tým grafického a produkčního studia a programátorů.