ISIC AWARDS 2015: Máme vítěze!

V únoru 2016 proběhla anketa ISIC Awards 2015. Rekordní počet účastníků v letošním ročníku, více než 2300 držitelů průkazu ISIC/ITIC, mělo možnost hodnotit v dotazníku nejoblíbenější poskytovatele slev a vyjádřit spokojenost s jednotlivými slevami. Nejoblíbenějším poskytovatelem slev a zároveň 1. místo obhájil Neoluxor, druhé místo získala Alza.cz, třetí se umístilo KFC. (TZ)

Společnost GTS ALIVE s.r.o., která je distributorem jediného mezinárodně uznávaného průkazu ISIC v České republice, hodnotí tuto anketu pozitivně díky velkému nárůstu počtu respondentů a jejich zajímavé zpětné vazbě. Respondenti, tedy samotní držitelé průkazů, měli také možnost se vyjádřit, o jaké slevy by měli zájem.

A takhle to tedy dopadlo:

Kategorie Nejoblíbenější poskytovatel slev:

  1. místo – NEOLUXOR

Petr Šašek, tiskový mluvčí společnosti Neoluxor, hodnotí umístění slovy: „Letošní opětovné vítězství ISIC AWARDS nás velmi potěšilo a máme z něj nesmírnou radost. Jsme rádi, že skvělá spolupráce s ISIC/GTS ALIVE a snaha ji posouvat stále dál, nese své ovoce a studenti ji ocenili. Vítězství je ovšem i závazkem. A my uděláme vše pro to, abychom v knihkupectvích Neoluxor studentům připravili zázemí pro maximální spokojenost a věříme, že se k nám budou i nadále rádi vracet.“

 

  • místo – Alza.cz

 

Ocenění převzala Hana Jílková, marketingová specialistka společnosti Alza.cz.

„Moc si vážíme toho, že nás studenti vnímají jako jednoho z nejlepších poskytovatelů studentských slev. Na studentském programu intenzivně pracujeme a snažíme se jeho členům přinášet to nejlepší. Na rok 2016 chystáme slevy a soutěže o hodnotné ceny, které jsme doposud nenabízeli. Nebudeme dopředu prozrazovat, ale studenti se mají opravdu na co těšit.“

 

  1. místo – KFC

Diplom do svých rukou převzala Eva Tománková, Marketing Activation Specialist společnosti AmRest s.r.o. „Rádi bychom poděkovali studentům středních a vysokých škol, kteří pro nás hlasovali v anketě ISIC AWARDS. Velmi nás těší, že studenti rádi navštěvují KFC restaurace a my jsme i nadále připraveni jim s úsměvem servírovat čerstvé kuřecí speciality.“

Kategorie Nejoblíbenější festival

  1. místo – Colours of Ostrava

Jiří Sedlák, tiskový mluvčí ArtsMarketing.CZ, okomentoval výhru takto: „Děkujeme všem studentům, kteří dali Colours of Ostrava hlas v anketě a kteří nám fandí. Těší nás to, ale i zavazuje, abychom opět připravili co nejlepší festival – jak programově, tak i zázemím pro návštěvníky.“

  1. místo – Sázavafest
  2. místo – Masters of Rock

Ski areály zaznamenaly změny na prvních třech místech:

Kategorie Ski areály:

  1. místo – Ski areál Špindlerův Mlýn
  2. místo – Ski areál Klínovec
  3. místo – Ski areál Vítkovice Bílá

Vize do budoucna:

„Jedním z cílů průzkumu, kromě zjištění nejoblíbenějších poskytovatelů slev, je i zmapování potřeb našich držitelů, podle kterých průkazy ISIC/ITIC a benefity na ně navázané neustále vylepšujeme. Na základě výsledků budeme i nadále aktivně rozvíjet benefity v oblasti dopravy a ISIC cestovního pojištění. Jak doprava, tak cestování a pojištění na něj navázané jsou pro studenty velmi důležité, a proto jsou pro nás dlouhodobě klíčovou prioritou. Kromě toho budeme samozřejmě dále rozvíjet a zkvalitňovat široké portfolio slev po celé České republice. Novinkou průzkumu byly otázky týkající se pracovního nasazení studentů. 58 % respondentů uvedlo, že v současné době má brigádu, 13 % pracuje na částečný úvazek a 6 % pracuje na plný úvazek. Pouze 23 % dotázaných uvedlo, že v současné době přivýdělek nehledá. To je pro nás jasný signál, že speciální sekce na stránkách www.isic.cz, která je zaměřená právě na kariéru a vzdělávání, má své opodstatnění a budeme ji ve spolupráci s partnery z oblasti HR nadále rozvíjet.“ dodává k výsledkům průzkumu Jana Valušová, Product Development and Communications Manager.