Pražské zastoupení společnosti Adform se od dubna toho roku rozrostlo o dvě nové posily. Barbora Schmidtová a Michal Marek, dvě nové tváře pražského týmu, budou mít nyní na starosti podporu českých a slovenských klientů a koordinaci spravovaných online reklamních kampaní. Platforma tak může nabídnout kompletní lokální servis, včetně technické podpory. (TZ)
Barbora Schmidtová do Adform přichází ze společnosti FleishmanHillard, je současně studentkou Vysoké školy ekonomické a držitelkou certifikátu o absolvování programu ‘Young Talent Communication Program’, pořádaném komunikační agenturou Havas Worldwide Prague. Barbora se rovněž zúčastnila marketingových projektů pro Coca Cola a Procter & Gamble.
Michal Marek, student oboru Manegementu a kybernetické bezpečnosti, působil před nástupem do Adform v oboru bezpečnostního managementu. V Adform bude mít Michal na starosti mimo jiné i webovou analytiku.
Adform hodlá i nadále pokračovat ve zkvalitňování služeb svého klientského centra. Uživatelé platformy Adform využívají již nyní podporu v českém jazyce prostřednictvím telefonní linky, integrovaného chatu, či emailové adresy traffic@adform.com.
Společnost rovněž představila další plány pro růst počtu zaměstnanců v letošním roce. Již 12 členný tým by měl být dále posílen o nové account manažery. Nově byly otevřeny pozice RTB Account Manager a Creative Account Manager. Více informací mohou uchazeči nalézt na www.join.adform.com.
O Adform
Adform je dánská technologická společnost s 14 letou historií a pobočkami po celé Evropě, v USA a Singapuru. Společnost se zabývá vývojem platforem pro správu a prodej reklamního prostoru a dat pro dodavatele reklamy, ale i platforem pro správu online kampaní a programatický nákup reklamy. S více než 300 vývojáři a rapidním růstem v počtu zaměstnanců, obratu a investic se společnost řadí mezi nejrychleji rostoucí společnosti v Evropském regionu. V České republice je společnost zastoupena celkem 12 zaměstnanci, zajišťujícími kompletní podporu produktům Adform, včetně správy online kampaní mediálních agentur.