Praha, 4. května 2016 – V šestém ročníku ankety se v nominacích objevily hned tři aplikace společnosti Tesco. V kategorii hry se o přízeň hlasujících uchází „Moje malé Tesco“, která přináší šanci nahlédnout do zákulisí a stát se virtuálním manažerem obchodu. V kategorii klientský servis pak byla nominována aplikace „Tesco Clubcard“, tedy mobilní verze oblíbené věrnostní karty a v kategorii E-commerce „Tesco Potraviny on-line“. Hlasovat pro oblíbené aplikace lze až do 22. května. (TZ)
Nominace a hlasování v anketě o aplikace roku se každoročně otevírá široké veřejnosti. Mobilní aplikace už dnes nejsou jen doménou odborníků a nejrůznějších nadšenců jako tomu bylo v minulosti. Stovky tisíc běžných uživatelů chytrých mobilů a tabletů je využívají dennodenně, usnadňují jim život a krátí dlouho chvíli. Cílem ankety je najít nejen nejpopulárnější, ale také nápadité a inovativní, byť méně známé aplikace pro mobilní telefony a tablety v různých kategoriích, upozornit na ně a podpořit tak české vývojáře. „Velmi nás těší, že jsme od uživatelů našich mobilních aplikací získali hned tři nominace, svědčí to o jejich funkčnosti a rostoucí oblibě,“ říká Tomáš Martiňák, Country marketing lead společnosti Tesco pro Českou republiku.
Nominované aplikace společnosti Tesco
- Moje malé Tesco – Principem hry je vedení prodejny Tesco se vším, co tato role přináší. Hráči jakožto manažeři obchodu Tesco musí nejprve postavit prodejnu a rozmístit regály a pokladny. Dále je jejich úkolem objednávat a doplňovat zboží, zaměstnat pracovníky a samozřejmě co nejlépe obsluhovat zákazníky. Hra navíc umožňuje zákazníkům držet krok s tím, co se právě děje v reálném světě Tesco. Hráči mohou vidět nejnovější nabídky a produkty virtuálně, a vše potom srovnávat se skutečností v obchodech Tesco v jejich okolí. Více informací a odkazy na stažení aplikace jsou na webu http://mojemaletesco.itesco.cz/.
- Tesco Clubcard – Mobilní aplikace umožňuje číslo věrnostní karty nahrát přímo do chytrého telefonu, takže ji zákazníci mají stále k dispozici a plně nahradí skenovaní plastové kartičky na pokladně. Kromě toho mají v této mobilní aplikaci kupony a poukázky ve svém chytrém zařízení připravené k uplatnění i bez vytisknutí. Obě služby jsou po registraci dostupné všem stávajícím i novým držitelům karty Clubcard. Více informací a samotnou aplikaci si můžete stáhnout zde: http://www.clubcard.cz/clubcard-v-mobilu.html
- Tesco Potraviny on-line – aplikace přináší jedinečnou možnost nakoupit přímo z vašeho mobilního zařízení odkudkoliv, bez front a s dovážkou pohodlně až domů. Jednoduše si vyberte zboží z široké nabídky, vložte do košíku a zvolte čas doručení. Můžete přidávat jednotlivé položky mezi oblíbené, listovat zbožím v akci i organizovat nákupní seznamy podle toho, jak často dané výrobky nakupujete. Aplikaci si můžete stáhnout zde: http://jaknakupovat.itesco.cz/
Hlasování o aplikaci roku probíhá na webu http://www.aplikaceroku.cz/hlasovani/, slavnostní vyhlášení vítězů se uskuteční 17. června.
O společnosti Tesco Stores ČR
- Společnost Tesco Stores ČR, a. s. vstoupila na český trh v roce 1996. V současné době provozuje
v tuzemsku více než dvě stovky obchodů, 17 čerpacích stanic a 7 obchodních center. - V České republice provozuje Tesco také franšízingovou síť Žabka, která čítá více než stovku obchodů.
- Jako první na českém trhu začalo Tesco v roce 2012 provozovat na území Prahy a okolí, Mladoboleslavska a Kladenska internetový obchod s potravinami Potraviny on-line. V roce 2013 byla služba představena na Kolínsku, Brněnsku, Hradecku a Pardubicku a loni také na Liberecku,
Plzeňsku, Břeclavsku a Hodonínsku. Od poloviny března 2015 je služba nově dostupná také na Benešovsku. - V roce 2012 získala služba potraviny on-line ocenění Inovace v obchodě v anketě MasterCard Obchodník roku.
- Za dobu svého působení na českém trhu Tesco obdrželo řadu dalších ocenění – je například několikanásobným nositelem titulů Hypermarket roku, Obchodník roku, Nediskontní obchodní řetězec roku či TOP Retailer.
- Tesco patří k největším soukromým zaměstnavatelům v České republice. Za vytváření rovnocenných pracovních příležitostí získala společnost ocenění v soutěži Stejná šance – Zaměstnavatel roku 2008, oceněny byly také absolventské programy společnosti.
- V roce 2013 získala společnost 1. cenu za nejlepšího zaměstnavatele v kategorii Obchod od České studentské unie.
- V roce 2013 začaly obchody Tesco spolupracovat s Federací potravinových bank a darují neprodané trvanlivé potraviny potřebným. V roce 2014 se spolupráce rozšířila již na 65 hypermarketů po celém Česku.
- V posledních dvou letech prostřednictvím Nadačního fondu Tesco společnost věnovala více než 10 milionů korun na charitativní účely.