Rubikon PR od května komunikuje za Taxify

Rubikon PR od začátku května zajišťuje komunikaci pro startup Taxify. Agentura se bude věnovat zejména korporátní komunikaci a českému týmu bude také radit v oblasti vztahů s médii. Komunikace bude směřována zejména na ekonomická a mainstreamová média a jejím cílem bude posílení povědomí o značce Taxify. (TZ)

2016-05-05 13_01_56-Nové oznámení

“Taxify je jeden z nejzajímavějších evropských startupů. Za krátkou dobu expandoval do deseti evropských měst a přitáhl zajímavé investory. Praha je pro Taxify důležitým trhem. Zároveň je zde silná konkurence, která naší práci přidává na důležitosti. Máme velkou radost, že jsme Taxify ke spolupráci přesvědčili,” přibližuje spolupráci Šimon Rákosník, Managing Partner agentury Rubikon PR.

“Česká republika je pro Taxify z hlediska expanze do dalších zemí velmi důležitá. Uvědomujeme si, že zásadní roli při získávání nových trhů hraje i komunikace s médii. Rubikon PR nás přesvědčil vztahy s klíčovými novináři a také zajímavými referencemi. Proto jsme se rozhodli svěřit komunikaci právě jim,” dodává Roman Sysel, manažer zodpovědný za aktivity Taxify v České republice.

O Taxify

Aplikace Taxify vznikla v roce 2013 jako projekt Markuse Villiga, který v té době dokončoval střední školu a chystal se na vysokoškolské studium. V domovském Tallinnu mu ovšem chyběla aplikace umožňující snadné objednání taxi. Rozhodl se ji proto vytvořit. Své úspory vložil do počátků projektu.

Od té doby se mu podařilo vstoupit na deset převážně evropských trhů a od srpna 2015 poskytuje služby i v České republice. Aplikace Taxify je vyvíjena v Estonsku a je dostupná pro operační systémy  iOS a  Android.