Mailkit obsadil třetí místo v kategorii online obchod na Internet Effectiveness Awards

Společnost Mailkit, specialista na e-mailový marketing, získala za svou e-mail remarketingovou technologii využitou pro e-shop lekarna.cz třetí příčku v soutěži Internet Effectiveness Awards. Mailkit se dokázal prosadit v konkurenci dalších agentur v kategorii online obchod. Ocenění na slavnostním galavečeru převzal jednatel společnosti Jakub Olexa. (TZ)

2016-01-25 16_39_33-Aplikace pro e-mail a SMS marketing _ Mailkit

“Máme obrovskou radost z tohoto výsledku. Ocenění si velmi vážíme. Jsme rádi, že porotu zaujala naše e-mail remarketingová technologie, kterou jsme využili pro lekarna.cz. Díky ní se nám daří do nákupních košíků vracet zákazníky, kteří by jinak z e-shopu odešli, aniž by dokončili nákup. Pomocí tohoto jednoduchého řešení lekarna.cz zachraňujeme několik set tisíc korun měsíčně,” popisuje Jakub Olexa příčiny úspěchu.

Výsledky byly zveřejněny 2. června v průběhu galavečera v pražském sídle společnosti Microsoft.

Ceny byly rozdány v kategoriích spotřební zboží a služby, online obchod, banky, pojišťovnictví a finance, auto-moto, telekomunikace a IT služby, cestovní ruch a doprava, průmysl a energetika, neziskový sektor, lidská práva, životní prostředí a společnost, politika a kultura.

O společnosti Mailkit

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro emailový marketing. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv i napojení na firemní informační systémy.

Mailkit zajišťuje email marketingové služby například pro Letiště Praha, automobilku Hyundai, sázkovou kancelář Tipsport nebo prodejce vozů Porsche Inter Auto a řadu dalších klientů, kteří technické řešení využívají plně vlastními silami i s pomocí marketingových agentur.