V souvislosti s vlnou přechodu na nový systém pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) oznamuje T-Mobile letní sérii plánovaných odstávek některých služeb. Ty proběhnou ve třech termínech. První bude od pátku 29. 7. 2016 od 19:00 do pondělí 1. 8. 2016 dopoledne. Druhá od pátku 12. 8. od 19:00 do pondělí 15. 8. dopoledne a třetí od pátku 2. 9. od 19:00 do pondělí 5. 9. dopoledne. T-Mobile se za případné komplikace zákazníkům předem omlouvá. (TZ)
V uvedeném období budou fungovat bez omezení stávající služby včetně volání, SMS a možnosti aktivovat vybrané datové balíčky (včetně roamingového). V rámci odstávky však bohužel nebude možné přijímat a realizovat požadavky typu aktivace nových služeb či změny v nastavení přes samoobsluhu Můj T-Mobile, hlasový automat ani SMS kódy, vč. případné deaktivace služeb nebo výměny SIM karet.
V omezeném provozu budou fungovat také Zákaznické centrum a Značkové a Partnerské prodejny. Asistenti budou moci poskytovat pouze základní informace a zpracovávat požadavky typu blokace karty z důvodu ztráty/krádeže. Odstávka se dotkne i klientů virtuálních operátorů v síti T-Mobile (virtuálové bývalé GTS, MOBIL.CZ, RWE Mobil a PREmobil), rovněž značky Kaktus.
Operátor proto žádá své zákazníky, aby si v případě potřeby s předstihem změnili stávající nastavení služeb, případně včas aktivovali služby, které chtějí v době odstávky používat. Přechod na nový CRM je zásadní a nutnou technologickou změnou, která pomůže zkvalitnit obsluhu klientů T-Mobile i zavádění nových služeb.
Detailní informace na www.t-mobile.cz/odstavka
O společnosti T-Mobile
Společnost T-Mobile Czech Republic působí na českém trhu od roku 1996 a od roku 2002 je součástí mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom. S téměř šesti miliony mobilních zákazníků je jedničkou na českém mobilním trhu. T-Mobile je ale především integrovaným operátorem a kromě telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení nejen pro firmy. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti a špičkové inovace v oblasti technologií.
T-Mobile Czech Republic, zakládající člen národní sítě UN Global Compact v České republice, klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz (portál pro novináře), www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti) a www.rozjezdy.cz (T-Mobile Rozjezdy – program podpory drobných podnikatelů).