V rámci letošního udělování cen BCM Award získal řetězec Hornbach celkem čtyři ocenění. Spolupráce s kvalitní agenturou se jim vyplatila. Komunikační agentura Territory, která Hornbachu poskytuje servis, vyhrála množství cen. (TZ)
Letos se při BCM Award mohl řetězec projektových marketů Hornbach těšit až ze čtyř trofejí. Již dříve několikrát oceněný mezinárodní zákaznický magazín „Machr“, který nyní vychází i v České republice a na Slovensku a je k dostání v prodejnách sítě Hornbach, byl ověnčen zlatem v kategorii „Print B2C – obchod/spotřební zboží“ a stříbrem v kategorii „Kampaň“. Jako nejlepší film oceněný zlatem v segmentu konkurence byl vybrán „Macher-Stories – Immer an der Wand lang“, jež zároveň získal stříbrnou trofej v kategorii „Digital Media – reportáž“.
Ocenění BCM (Best of Content Marketing) se uděluje každoročně. „Máme radost z prohlášení poroty, že Machr je časopis jako ušitý na míru a odpovídá představám poroty BCM o zdokonalení značky Hornbach – odráží ducha značky, funguje jako nástroj pro image produktu či návodu a to zcela bez cizí nebo vlastní propagace,“ říká David Kolář, ředitel marketingu společnosti Hornbach.
Hornbach v Německu na originálních kampaních spolupracuje s komunikační agenturou Territory, která letos obdržela v BCM Award 2016 dohromady 26 cen. Porota ocenila tohoto poskytovatele v oblasti obsahu komunikace šestkrát zlatem a osmnáctkrát stříbrem.
Přidejte se k nám na Facebooku – https://www.facebook.com/HornbachCZ
O společnosti Hornbach:
Společnost HORNBACH je nezávislá, rodinná společnost, založená v roce 1877 a jako jediná v segmentu stavebních marketů má za sebou historií sahající přes pět generací. Společnost v současné době provozuje 154 stavebních a zahradních marketů v devíti evropských zemích, z toho 10 v České republice.
Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou plně orientovány na potřeby zákazníků, kteří realizují své projekty, a také na profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny a zajišťuje si tak prvenství ve svém oboru. Četné nezávislé testy a studie potvrzují vysokou kvalitu poskytovaného poradenství a také výborný servis.
Společnost Hornbach je průkopníkem v oboru, neboť právě ona otevřela první kombinovaný stavební a zahradní market (1968), první velkoplošný „stavební hobbymarket“ (1980) a první stavební market s integrovaným Drive-in centrem (2003). Těmito kroky opakovaně dokládá svou schopnost inovovat. HORNBACH je několik desítek let významným zaměstnavatelem, v současné době se na úspěchu firmy podílí přibližně 16 500 zaměstnanců, z toho přibližně 1 430 v České republice.