DPD, přední přepravce a inovátor v oblasti e-commerce v České republice i v Evropě, zajišťuje pro Oriflame, významnou švédskou kosmetickou společnost, logistiku již sedmnáctým rokem. Spokojenost zákazníků Oriflame s dopravou DPD se stále zvyšuje. Dokládá to měření spokojenosti příjemců zásilek pomocí metodologie Net Promoter Score (NPS). Jeho hodnota se pohybuje okolo 79, nejvíce kolem 90 z června tohoto roku. Porovnatelné výsledky mají elitní společnosti jako Apple nebo Amazon. Zákazníci Oriflame hodnotí dopravu DPD jako jeden z nejlepších kroků celého nákupu – oceňují ji téměř 9 body z 10. (TZ)
“Za dobu naší spolupráce prošel jak trh, tak obě firmy zásadním vývojem. Nicméně právě v dlouhodobém horizontu se nejvíce ukazuje, že výběr silného a stabilního partnera v oblasti logistiky pomáhá jak překonávat vnější negativní faktory, tak se držet stále na špici v rámci kvality doručování,” říká Jan Peths, Sales Director Oriflame za Českou republiku.
“Našeho dlouholetého partnerství s Oriflame si velmi vážíme. Jsme pro ně hlavním logistickým partnerem pro přepravu zásilek a staráme se o doručování zboží kosmetickým poradcům po celé ČR. Těší nás, že vzájemná spolupráce s Oriflame dělá radost nejen nám, ale hlavně našim zákazníkům,” uvádí Miloš Malaník, jednatel DPD.
Net Promotion Score (NPS) je celosvětově používaná metoda pro zjištění, zpracování a reportování zpětné vazby od zákazníků. Zákazníci jsou oslovování formou stručného dotazníku v krátkém čase po kontaktu s měřenou společností. V dotazníku hodnotí danou značku a sdělují důvody pro své hodnocení. Výsledky tohoto měření jsou porovnatelné mezi společnostmi z rozdílných oborů, což je hlavním důvodem, proč DPD i Oriflame tuto metodu používají.
Měření spokojenosti zákazníků v DPD probíhá formou online dotazování bezprostředně po doručení. Oslovováni jsou všichni příjemci, kteří si vyberou službu DPD Private a kteří dají souhlas se zasláním dotazníku. Získané informace jsou vyhodnocovány a na jejich základě jsou poté nastavena opatření a upraveny procesy vedoucí ke zvýšení kvality služeb.
O DPD
DPD CZ je součástí DPDgroup, druhé největší mezinárodní přepravní sítě v Evropě. V České republice je společnost DPD přední poskytovatel přepravních služeb, který s 330 zaměstnanci a 600 kurýry doručí každoročně téměř 12 milionů zásilek. Díky inovativním technologiím, expertním znalostem a výborné péči o zákazníky poskytuje DPD nejlepší zkušenost s doručením všem svým zákazníkům. Inovativní službou Predict nastavuje společnost DPD nové standardy v doručování. Zákazník předem ví, kdy mu bude zásilka doručena s přesností na jednu hodinu. Zároveň si může doručení změnit tak, jak mu vyhovuje. Jako součást DPDgroup může DPD CZ využít více než 22 000 výdejních míst Pickup napříč celou Evropou a doručovat do 230 zemí po celém světě. DPDgroup je přepravní síť společnosti GeoPost, která s pomocí 50 000 zaměstnanců doručuje denně více než 3,6 milionu zásilek. GeoPost je mateřská společnost DPD vlastněná Le Groupe La Poste, která v roce 2015 vykázala tržby ve výši 5,7 miliard EUR.